تا کنون سطح دیوارۀ لاستیک خودرو را از نزدیک ملاحظه نموده اید و اینکه حروف و اعداد متعددی بر روی این محصول درج شده است. هر کدام از آنها دارای معنا و مفهوم اختصاصی هستند و افرادی که قصد خرید انواع لاستیک برای اتومبیل خود را دارند، بهتر است اطلاعات اولیه و یا جامعی نسبت به آنها داشته باشند. شاخص حداکثر سرعت مجاز، میزان قدرت تحمل لاستیک، پهنای تایر، نسبت سایز تایر نسبت به رینگ، میزان قطر رینگ، نوع ساختار تایر، نوع مواد اولیۀ به کار رفته در ساخت لاستیک و تاریخ ساخت لاستیک از جمله موارد مهم و اساسی هستند که بر روی لاستیک حک می شوند. جهت آشنایی بیشتر با این علائم و نشانه های مندرج بر روی انواع لاستیک می توانید با مشاوران فروش مجموعۀ چرخ و یدک تماس حاصل فرمائید.

نکات کلیدی نحوۀ انتخاب لاستیک سواری  

تعدادی از رانندگان متأسفانه آگاهی کامل نسبت به نشانه های مندرج بر روی تایر ندارند و این مسئله موجب سردرگمی آنها در انتخاب و خرید لاستیک شده است. اگر در صدد برای تعویض و خرید لاستیک خودرو می باشید، توصیه می کنیم تمام جوانب کار را مد نظر قرار دهید. اهمیت دادن به موضوعات مهم این چنینی به افراد کمک می کند که راحت تر بتوانند تایر مورد نیاز اتومبیل خود را تهیه نمایند. فروش لاستیک با برند و مدل های متفاوت صورت می گیرد.

مالکین خودرو با بررسی مشخصات فنی لاستیک فابریک اتومبیل، بهترین لاستیک را تهیه نمایند. عوامل متعددی وجود دارد دارندگان اتومبیل با ملاحظۀ آنها، اقدام به تعویض لاستیک خودرو می نمایند چون بی توجهی به این مسئله می تواند منجربه حادثه گردد. به طور کلی آزمایشات متعددی در خصوص تولید لاستیک صورت می گیرد تا بدین وسیله از کیفیت ساخت لاستیک مطمئن گردند. جهت خرید لاستیک تمام فصل، زمستانی و تابستانی با برندهای معروف ایرانی و خارجی مانند  خرید لاستیک نکسن می توانید به فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک مراجعه نموده و از میان محصولات این مجموعۀ معتبر تهیه نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 215
نمایش همه
علاقه مندی ها ()