شاخص متعددی در انتخاب و خرید لاستیک کومهو دخیل می باشد. لاستیک به عنوان یکی از اجزای مهم خودرو محسوب می شود و نوع تایر بر روی سرعت و بازدهی اتومبیل تأثیرگذار خواهد بود. لاستیک کومهو به عنوان یکی از برندهای معتبر کره ای در لیست محصولات فروشگاه چرخ و یدک عرضه می شوند. جهت خرید لاستیک اتومبیل، در نظر گرفتن یک سری نکات مهم حائز اهمیت است که می توان به بررسی مشخصات فنی مندرج بر روی تایر اشاره نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نقاط قوت لاستیک کومهو می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ چرخ و یدک مشورت نمائید. فروشگاه لاستیک چرخ و یدک به عنوان یکی از مراکز بزرگ در حوزۀ تأمین و پخش لاستیک با برندهای ایرانی و خارجی در تهران فعالیت می کند. این مجموعۀ معتبر بر حسب نیاز مشتریان، فروش لاستیک کومهو را فراهم نموده است.

شاخص های بارز لاستیک تمام فصل کومهو

تایر نیز همانند هر کالای دیگری دارای تاریخ تولید و مصرف می باشد. از این رو در زمان خرید لاستیک کومهو پیشنهاد می کنیم مشخصات فنی درج شده بر روی تایرها حک شده را مورد بررسی دقیق قرار دهید. طور عمر مفید لاستیک حدود 5 سال پس از سال تولید می باشد. در نتیجه هنگام تهیۀ تایر برای اتومبیل خود، این نکتۀ مهم و کلیدی را ملاک انتخاب خود قرار دهید. از آنجایی که هر چه از عمر لاستیک می گذرد، اجزا و الیاف نخی به کار رفته در ساخت تایر از بین می رود و این مسئله موجب کاهش عمر مفید تایر می شود. در نتیجه توصیه می کنیم از خرید لاستیک کومهو که 3، 4 سال از تاریخ تولید آنها گذشته، اجتناب نمائید.

قیمت خرید لاستیک هانکوک  و لاستیک کومهو بر اساس مشخصات فنی آنها تعیین می گردد. پس از بررسی دقیق مشخصات فنی درج شده بر روی لاستیک های کومهو، می توانید تایر مناسبی را برای اتومبیل سواری خود تهیه نمائید. شاخص حداکثر سرعت، حداکثر فشار باد، شاخص بار، نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ تایر و ابعاد لاستیک از دیگر موارد مهمی هستند که هنگام سفارش اینترنتی لاستیک کومهو از طریق فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک باید بدان توجه داشته باشید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 208
نمایش همه
علاقه مندی ها ()