آینه کنسول با متریال متفاوت از جمله چوب، سنگ و فلز در طرح های متنوع و شیک ساخته می شوند. میز و آینه کنسول بیش از گذشته جهت تزئین نمای دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار گرفته می شود. اگر علاقه مند به خرید آینه کنسول می باشید، پیشنهاد می کنیم یک سری موارد مهم را مد نظر داشته باشید که می توان به سبک چیدمان تجهیزات و لوازم دکوراسیون، قیمت و فضایی که در اختیار دارید، اشاره نمود. در حال حاضر تولید کنندگان تجهیزات و لوازم چوبی دکوراتیو توانسته اند موفق به ساخت انواع آینه کنسور ثابت و یا متحرک گردند. فروشگاه بهسازان چوب به عنوان یکی از مراکز عرضۀ تجهیزات دکوراتیو در تهران فعالیت دارد و بر اساس نیاز متقاضیان، توانسته اند در لیست محصولات لوازم خانگی، امکان خرید آینه کنسول را مهیا سازند.

خرید آینه کنسول چوبی و فلزی

انتخاب آینه کنسول کوچک و بزرگ بر اساس سلیقۀ شخصی شما صورت می گیرد. افراد مختلف متناسب با سلیقۀ شخصی که از آن برخوردار هستند، می توانند زیبایی فضای دکوراسیون منزل را دو چندان نمایند. عمدتاً افراد جهت قرار دادن وسایل تزئینی و دکوراتیو خاص خود در نمای دکوراسیون سالن پذیرایی و یا راهرو اقدام به خرید میز کنسول می نمایند. تهیۀ آینه کنسول به منظور حفظ زیبایی خانه مورد پسند خیلی از افراد می باشد چون تزئین نمای دکوراسیون منزل به عنوان یکی از دغدغه های مهم خانم ها محسوب می شود.

از این رو سالیانه هزینه های زیادی جهت تهیۀ لوازم دکوراتیو صرف می شود و به منظور تزئین نمای دکوراسیون قسمت های مختلف منزل استفاده می نمایند. آینه و میز کنسول نیز به عنوان یکی از گزینه های اصلی جهت تزئین نمای دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته می شوند جهت  خرید صندلی راک و آینه کنسول با قیمت ارزان می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب اقدام نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 382
نمایش همه
علاقه مندی ها ()