زغال چینی وارداتی از جمله زغال های خارجی است که در ایران متقاضیان زیادی دارد. تکنولوژی ساخت این زغال ها نسبت به ذغال های معمولی بسیار متفاوت می باشد و به همین دلیل از دوام بالایی برخوردار هستند. خاک اره، پوست گردو و خاک زغال از مهمترین ترکیبات ذغال های چینی به شمار می روند که در ادامه بیشتر به جزئیات آن می پردازیم. مجموعۀ سالار سوز جنوب به دلیل کیفیت بالایی که این زغال دارد و اینکه در ایران افراد زیادی خواستار خرید زغال چینی وارداتی هستند، توانسته در لیست ذغال های موجود در فروشگاه، زغال های فشرده چینی را عرضه نمایند.

ترکیبات اصلی زغال چینی وارداتی

ترکیبات متنوعی از مواد اولیۀ ذغال چینی می توان تهیه نمود، که در نتیجۀ آن تولید کنندگان توانسته اند با کیفیت مرغوب تری اقدام به تولید ذغال فشرده نمایند. در عین حال این مسئله بر روی قیمت زغال چینی وارداتی در ایران تأثیر گذاشته است. خاک اره ای که در تولید زغال چینی به کار برده اند از نظر میزان رطوبت، اندازه و جنس دارای تفاوت های قابل توجهی نسبت به یکدیگر می باشند. فروش زغال سکه ای توسط این مجموعه با قیمت ارزان انجام می یگرد. 

بدین ترتیب توانسته اند زغال هایی با سطح کیفیت متفاوتی تولید و به بازار جهانی عرضه نمایند. اگر علاقه مند به خرید زغال چینی وارداتی هستید، می توانید از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب اقدام نمائید. این مجموعۀ معتبر به عنوان یکی از عرضه کنندگان زغال در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته با بررسی فراوان، محصولاتی با کیفیت عرضه نمایند. از این نوع زغال برای امور طباخی، استعمال دخانیات و ... استفاده می گردد. هر چه میزان فشردگی و انسجام زغال ها بیشتر باشد، قطعاً از دوام بیشتری برخوردار هستند. این نوع زغال ها شعله و حرارت یکسان ایجاد می کنند و گزینۀ مناسبی برای پختن کباب می باشد.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 241
نمایش همه
علاقه مندی ها ()