قدرت موتور عاملی موثر بر قیمت تردمیل:

 دومین عامل که موثر بر قیمت خرید تردمیل ارزان است و بسیار حائز اهمیت می باشد، قدرت موتور و همچنین نوع تردمیل می ‌باشد. تنوع تردمیل بحث بسیار مفصلی است که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت. پس بهتر است که ابتدا قدرت موتور ها را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. به طور کلی ما در بازار می توانیم تردمیل هایی با قدرت سه تا هفت اسب بخار را مشاهده کنیم. هر چقدر قدرت موتور یک تردمیل بیشتر باشد، توانایی آن تردمیل نیز به تبع سبب افزایش می یابد و شما می توانید مدت زمان بیشتری از آن تردمیل را در طول شبانه روز استفاده نمایید. برای مثال تردمیل های باشگاهی که بسیار پر قدرت هستند و در طول شبانه‌ روز ساعات زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرند، دارای تحمل وزن بسیار بالایی می باشند. این تردمیل ها دارای قدرت موتوری معادل ۷ اسب بخار هستند. این در حالی است که تردمیل های کوچک و ضعیف خانگی دارای قدرت موتوری زیر ۳ اسب بخار می باشند. پس شما با در نظر گرفتن نوع فعالیت خود میزان وزنی که دارید و زمانی که می خواهید از این تردمیل استفاده کنید، نوع قدرت آن را نیز  انتخاب نمایید.

 همانطور که گفته شد نوع تردمیل نیز می تواند عامل موثری بر قیمت آن ها باشد. همان طور که هر چقدر قدرت موتور یک تردمیل بیشتر باشد، قیمت  خرید تردمیل خانگی  نیز بیشتر است اما می توانیم به این اشاره کنیم که هر چقدر نوع تردمیلی که انتخاب می کنید، کیفیت بیشتری داشته باشد قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت.

به طور کلی ما می‌ توانیم تردمیل ها را به دو دسته خانگی و باشگاهی مشاهده نماییم. باشگاهی دارای قدرت موتور بسیار زیاد و توانایی عالی می باشد که دارای قیمت بسیار زیادی نیز هست. نوع خانگی دارای موتوری ضعیف تر با آپشن های کمتر است. از این رو شما برای خرید تردمیل های خانگی می توانید قیمت کمتری را پرداخت نمایید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 243
نمایش همه
علاقه مندی ها ()