برای بسیاری از افراد قیمت خرید چرخ گوشت نیمه صنعتی یکی از مهمترین و اصلی ترین فاکتورهایی می باشد که به آن توجه زیادی می کنند. برخی از انواع چرخ گوشت ها که قیمت بالاتری دارند بدون شک دارای ویژگی های بیشتری نیز هستند. شما برای خرید باید به خوبی ویژگی های هر یک از آنها را بررسی کنید تا بتوانید بین مدل های متنوع آن یکی از بهترین نمونه ها را خریداری کنید.

یکی از انواع چرخ گوشت های صنعتی که در بسیاری از رستوران ها، هتل ها، فست فودها، فروشگاه ها و .... مورد استفاده قرار می گیرد چرخ گوشت نیمه صنعتی می باشد. ظاهر آنها با اینکه ریز و کوچک است باید بدانید ویژگی های بسیار زیادی دارد که نشان دهنده توانایی بالای آن می باشد. بسیاری از افراد بر این باور هستند که این چرخ گوشت ها به نوعی خانگی به شمار می روند، ولی باید بدانید توانایی آنها در چرخ کردن گوشت مانند نوع صنعتی است. به همین دلیل به آنها نیمه صنعتی می گویند، چرا که ظاهر آنها شبیه مدل های خانگی می باشد و کارکردشان هم به مدل های صنعتی شباهت دارد. خدمات تعمیر چرخ گوشت صنعتی توسط این مجموعه ارائه می شود. 

چرخ گوشت نیمه صنعتی را از آلومینیوم و استیل ضد زنگ تولید و طراحی می کنند. به همین دلیل باید بدانید کیفیت بسیار عالی و بی نظیری دارد، در واقع تمامی برندهای تولیدی از این آلیاژها استفاده می کنند. زیبا  و صیقلی بودن آن یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که دارد از بخش های متنوعی آن را از یکدیگر جدا می سازند و همین امر شستشوی آن را برای کاربران بسیار راحت تر کرده است. موتور قرار داده شده در این چرخ گوشت ها گیربکس می باشد و کیفی بسیار عالی و بی نظیری دارد.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش امگا مینروا
آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 166
نمایش همه
علاقه مندی ها ()