آنژیوگرافی نوعی آزمون تشخیصی است که در مسیر درمان بیماری های قلبی و عروقی توسط متخصصین به بیماران تجویز می شود. در این روش متخصصین با تزریق ماده رنگی به نام حاجب به عروقی خونی، تلاش می کنند وضعیت جریان خون را مورد بررسی دقیق قرار دهند. تصویربرداری از چگونگی جریان خون در مسیر عروق می تواند بهترین راهکار برای تشخیص نوع اختلالات بوجود آماده در نواحی قلب گردد. در حال حاضر جهت تست اکوی قلب می توانید به کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی مراجعه نمائید. این مرکز به صورت حرفه ای با تأمین دستگاه های کاملاً پیشرفته، آمادۀ ارائه هر گونه خدمات تشخیصی در حوزۀ درمان بیماری های قلبی می باشند.

عوامل اصلی اجرای آنژیوگرافی قلب

همانطور که می دانید انجام آنژیوگرافی دارای یک سری نقاط قوت و ضعف می باشد و به همین دلیل افرادی که قصد انجام این آزمایش را دارند، می بایست اطلاعات جامعی در رابطه با این عوامل داشته باشند. اجرای اکوی قلب در مدت زمان کوتاهی توسط متخصصین انجام می گیرد. از مزایای ارائه خدمات آنژیوگرافی قلب می توان به کاهش دورۀ درمان، هزینه و کاهش عوارض بعد از عمل جراحی اشاره نمود. لازم به ذکر است که اجرای آنژیوگرافی تنها به بررسی عروق قلبی نمی انجامد بلکه در حوزۀ وضعیت عروق و رگ های مغز، ریه، کلیه و دستگاه گوارش نیز به کار برده می شود.

به طور کلی انجام اکوی قلب به عنوان بهترین راهکار تشخیصی در مسیر درمان بیماری های قلبی توسط متخصصین به بیماران تجویز می شود. ایجاد درد در قفسۀ سینه، بروز نقایص قلبی مادرزادی، ایجاد مشکلات در دریچه قلب، مشاهده علائم بیماری های عروق کرونری، ایجاد درد در نواحی مختلف قفسۀ سینه و ... تنها برخی از دلایلی است که یک متخصص جهت تشخیص نوع اختلال بیمار اجرای اکوی قلب را تجویز می کند. جهت انجام آزمایشات تخصصی  آنژیوگرافی قلب  می توانید به کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی مراجعه نمائید.

 کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 298
نمایش همه
علاقه مندی ها ()