قیمت تیرآهن بر پایۀ عوامل متعددی تعیین می گردد که می توان به سایز، نوع و برند تولیدی آنها اشاره نمود. تیرآهن از جمله پرکاربردترین آهن آلات موجود در اجرای اکثر پروژه های صنعتی، ساختمانی و عمرانی محسوب می شود. در نتیجه سطح کیفیت و  لیست قیمت تیرآهن بر روی میزان موفقیت و یا شکست یک پروژه تأثیرگذار باشد. با توجه به دلایل اصلی که در قسمت فوق بدان اشاره نمودیم، تیرآهن از متریال اصلی در اجرای پروژه های ساختمانی و عمرانی محسوب می شود و وجود نوسانات قیمت تیرآهن در بازار، تأثیر بسزایی بر روی تأمین بودجه برای تهیۀ آهن آلات دارد.

خرید تیرآهن با بهترین قیمت

 بازرگانی فولاد و آهن میران به عنوان یکی از مراکز شناخته شده در حوزۀ توزیع آهن آلات در تهران راه اندازی شده است. این مجموعۀ معتبر به منظور توسعۀ کسب و کار خود و شفاف سازی در حوزۀ فعالیتی که انجام می دهند، اقدام به راه اندازی وب سایت رسمی خود نموده اند و جدول وزنی و قیمت هر یک از محصولات خود را برای مشتران قرار داده اند.

صنعت گران در اجرای پروژه های مختلف نیازمند به تهیۀ آهن آلات می باشند. به همین دلیل نوسانات قیمت قطعاً بر روی محاسبات بودجۀ اولیۀ یک پروژه تأثیرگذار می باشد و می بایست پیش از اجرا در نظر گرفته شود. نکتۀ مهم و کلیدی که در حوزۀ قیمت تیرآهن وجود دارد، این است که در دسته بندی های متفاوت تولید می شوند که قطعاً بر روی تغییرات قیمت این محصول تأثیرگذار می باشد.

تیرآهن لانه زنبوری، تیرآهن IPE،  INPو  IPB از دسته بندی های اصلی تیرآهن محسوب می شوند که در اجرای پروژه های مختلف ساخت و ساز می توان آنها را ملاحظه نمود. با این تفاسیر زمان، میزان عرضه و تقاضا، هزینه حمل و نقل، شرایط سیاسی و اجتماعی و نوع آهن آلات از جمله فیلترهایی هستند که به طور مستقیم بر روی قیمت آهن آلات در بازار تأثیرگذار می باشد. در نتیجه جهت کسب اطلاعات دقیق از لیست قیمت قوطی و قیمت روز تیرآهن در بازار تهران می توانید با مرکز فروش بازرگانی فولاد و آهن میران تماس حاصل فرمائید.

 شرکت بازرگانی فولاد و آهن میران 

ایمیل: info@miranahan.com

تلفن همراه: 09121081057

تلفن تماس: 02166670609 - 02166674482 - 02166674483

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 245
نمایش همه
علاقه مندی ها ()