آموزش مجازی با تکیه بر فناوری و دستاوردهای آن مورد استقبال جهانی قرار گرفته است. همانطور که می دانید شاهد گسترش بستر اینترنت در سطح کشور می باشیم و به همین دلیل سیستم آموزش را تحت الشعاع خود قرار داده است. در این پست قصد داریم به ضرورت و اهمیت راه اندازی آموزش مجازی بپردازیم. ایجاد تحولات سریع در حوزۀ فناوری اطلاعات و ارتباطات، توانسته جهان را متحول سازد. راه اندازی سیستم آموزش از راه دور عاملی مؤثر در امور آموزش به شمار می رود. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها با سال ها کسب تجربه توانسته به عنوان یکی از باسابقه ترین مدارس در حوزۀ آموزش مجازی در مقطع متوسطه بروزترین خدمات آموزش مجازی را به دانش آموزان در سراسر کشور ارائه دهد.

علت استقبال از سیستم آموزش مجازی

بدون شک عصر دیجیتال که رو به رشد می باشد، عموم افراد به نوعی تلاش دارند از این بستر پهناور به بهترین شکل ممکن بهره گیرند. راه اندازی سیستم آموزش مجازی بهترین راهکار برای رشد آمار تحصیلکرده ها در یک کشور محسوب می شود. بنابراین افرادی که به دلایل مختلف نمی توانند حضور فیزیکی در مدارس داشته باشند، با بهره گیری از خدمات آموزش مجازی می توانند گامی مؤثر برای فارغ التحصیل شدن در پیش بگیرند.

قطعاً در حال حاضر توسعۀ سیستم آموزش مجازی را می توانید علاوه بر دانشگاه ها در مدارس نیز مشاهده نمائید. استفاده از این سیستم، نتایج درخشانی را در پی دارد و دانش آموختگان بیشتری از این فرصت برای ادامه تحصیل بهره می گیرند. سیستم های  دوره آموزش از راه دور  تنها نیاز به اینترنت، دستگاه های دیجیتال همچون موبایل، تبلت و ... دارند. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها به صورت تخصصی در حوزۀ آموزش مجازی فعالیت دارد و توانسته متناسب با نیاز جامعه از بستر اینترنت به بهترین شکل ممکن بهره گیرند.

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 323
نمایش همه
علاقه مندی ها ()