پوشاک زنانه را از کجا بخریم بهتر است؟ متناسب با فصول مختلف سال چه نوع پوشاکی مناسب است؟ چه فاکتورهایی در انتخاب لباس زنانه حائز اهمیت است؟ برخی از پرسش هایی می باشد که بانوان پیش از  خرید پوشاک زنانه به آن توجه می کنند. همانطور که می دانید پوشاک بخش مهمی از مایحتاج انسان را تشکیل می دهد، در نتیجه بشر از همان ابتدا در پیرامون خود به دنبال متریال مناسب برای پوشاندن اعضای بدن خود بودند. با گذشت زمان توانستند صنعت نساجی را راه اندازی نموده و بدین وسیله انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه را تولید و به بازار عرضه نمایند. فروشگاه پوشاک کده توانسته به عنوان یکی از مراکز عرضۀ پوشاک در تهران فعالیت خود را افتتاح نماید و همواره پوشاک درجه یک و با کیفیت در دسترس انتخاب مشتریان گرامی قرار دهند.

عوامل مؤثر بر قیمت پوشاک زنانه

همانطور که از ابتدای پست بدان اشاره نمودیم، پارامترهای متعددی همچون جنس، فصل، طرح و قیمت بر روی انتخاب و خرید پوشاک زنانه تأثیرگذار می باشد. بدین ترتیب بانوان هنگام تهیۀ پوشاک در موقعیت های مختلف به سهولت می توانند بهترین لباس زنانه را انتخاب نمایند. در حال حاضر در سطح بازار می توانید شاهد فروش انواع پوشاک زنانه در طرح، رنگبندی و جنس های متفاوت باشید. بدیهی است خانم ها انتخاب های متفاوتی متناسب با حضور در موقعیت های مختلف دارند. تیشرت، بادی، سرهمی یا اورال، کت و شلوار، پیراهن، دامن، شلوار، لباس رسمی، لباس مجلسی، کاپشن و ... برخی از انواع پوشاک زنانه محسوب می شوند که در موقعیت های مختلف می توانند تهیه نمایند. بدیهی است جنس، طرح و وضعیت اقتصادی جامعه از جمله عوامل اساسی هستند که بر روی قیمت پوشاک زنانه تأثیرگذار می باشند.

بانوان متناسب با فصول مختلف سال به راحتی می توانند از طریق مراجعه به  فروشگاه پوشاک، پوشاک کده، بهترین پوشاک زنانه را تهیه نمایند.

 

آدرس شعبه خاوران  پوشاک کده:

تهران، منطقه 15 .خیابان خاوران.روبروی ترمینال خاوران.جنب کلینیک دندان پزشکی .پلاک 70 . پوشاک کده

 شماره دفتر مرکزی   33141840(021)

 پشتیبانی: 09308982737 ساعات پاسخگویی از 16 الی 18 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 254
نمایش همه
علاقه مندی ها ()