هر یک از انواع دستگاه بارکد زن که شما خریداری می کنید دارای ویژگی های متنوعی می باشد  که باید به خوبی با انواع آنها آشنایی داشته باشید. در این صورت می توانید بهترین نمونه های آن را بر اساس نیاز خود خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. وظیفه اصلی که این دستگاه بر عهده دارند این است که بر روی انواع برچسب ها و تگ ها پرینت مناسبی را حک کند. در واقع باید بدانید که کاربر مهم این دستگاه چاپ برچسب می باشد و باید به خوبی در مورد ویژگی آن اطلاعات لازم را داشته باشید.

شما زمان خرید دستگاه بارکد زن که از آن می خواهید برای انجام دادن کارهای خود استفاده کنید، بهتر است به خوبی در مورد آن وسیله اطلاعات لازم را داشته باشید. در صورتی که نکات مهم در مورد آن وسیله را بدانید بدون شک بهترین نمونه آن را می توانید خریداری کنید. بنابراین در ادامه برخی از مهمترین و اصلی ترین نکاتی که زمان خریداری انواع دستگاه بارکد زن باید به آن دقت داشته باشید را بیان می کنیم.

روش چاپ :

به ور معمول این دستگاه به 3 روش مهم چاپ لیبل ها را انجام می دهد. شما باید بر اساس نیاز خود یکی از این روش ها را انتخاب کنید. انتقال حرارت، جوهر افشان و حرارت مستقیم از جمله سه روش مهمی می باشد که شما باید یکی از آنها را برای خرید انتخاب کنید. دستگاه جوهر افشان نسبت به دو مدل دیگر در بازار ایران کمیاب تر است.

یکی از دستگاه هایی که باید شما برای فروشگاه خود خریداری کنید دستگاه بارکد زن می باشد. شما باید بدانید که درون این دستگاه برچسب های زیادی در اندازه ها و طرح های متنوعی قرار می گیرد. برای هر یک از محصولات خود باید یکی از آنها را مورد استفاده قرار دهید و برچسب را از هر نظر به خوبی مورد بررسی قرار دهید. فروشگاه لیبل پیپر یکی از فروشگاه هایی می باشد که انواع دستگاه بارکد زن را به شما ارائه می دهد. شما می توانید با بهترین قیمت این دستگاه را خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. خرید دستگاه لیبل زن را از سایت انجام دهید. 

ویژگی های دستگاه بارکد زن :

 برخی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی هایی که دستگاه بارکد زن دارد و شما باید از آن اطلاع داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. هر یک از انواع دستگاه بارکد زن تولیدی برندهای متنوعی می باشد و شما باید به خوبی برند آنها را شناسایی کنید. دقت داشته باشید که تنها بهتر است از بین برندها یکی را که شناخته شده تر می باشد خریداری کنید. برخی از برندها که معتبر نمی باشند گزینه مناسبی برای خریداری نیستند و نباید آنها را خریداری کنید. خرید دستگاه لیبل زن را از سایت انجام دهید. 
  2. دستگاه بارکد زن انواع مختلفی دارد و هر یک از انواع آن هم ویژگی های مختلفی دارد. شما برای خرید هر یک از آنها باید به خوبی ویژگی هایی که دستگاه دارد را بررسی کنید.
  3. قیمت هر یک از انواع دستگاه ها با دیگری متفاوت می باشد. بر همین اساس شما باید به خوبی قیمت آنها را بررسی کنید و بر اساس بودجه خود یکی از آنها را خریداری نمایید.
  4. برچسب هایی که درون دستگاه بارکد زن قرار می گیرد متنوع می باشد. بر همین اساس باید به خوبی آنها را بررسی کنید تا با نیاز شما مطابقت داشته باشد. اینکه چه نوع برچسبی را درون آن قرار دهید اهمیت بسیار زیادی دارد.

    فروشگاه لیبل پیپر 

    آدرس ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دولفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

    خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 
    تماس : 02166087260 - 02166087261 
    02166087814- 02166087815 - 02166087816
    تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712 تماس همراه ← 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 274
نمایش همه
علاقه مندی ها ()