فن تابلو برق از جمله انواع فن رایج در بازار به شمار می رود که جهت راه اندازی سیستم های الکترونیکی درون تابلوها مورد استفاده قرار گرفته می شوند. انتخاب فن بر روی حفظ دمای محفظه های بسته تأثیرگذار می باشد. به همین دلیل شاهد تولید و  فروش فن تابلو برق با برندها و مدل های متفاوت می باشیم. همانطور که می دانید هدف از کاربرد فن، خنک سازی یک محیط می باشد که بتوانند دما را متعادل نگه دارند. همانطور که می دانید سیستم های الکترونیکی هنگامی که کار می کنند، جریان می کشند و این جریان با گذشت زمان می تواند عاملی برای تولید حرارت باشد.

از این رو هنگامی که هوای محیط افزایش می یابد، در نتیجۀ آن احتمال جرقه زدن و آتش سوزی درون سیستم افزایش می یابد. بنیس کمپانی در حوزۀ تهیه و توزیع تجهیزات سیستم های تهویه مطبوع فعالیت در حال فعالیت می باشد، توانسته در لیست محصولات، انواع فن تابلو برق AC و DC را با برندهای معتبر عرضه نمایند.

عرضۀ انواع فن تابلو برق

فن تابلو برق از جمله فن های پرکاربرد در برخی از صنایع به شمار می رود. فن تابلو برق در ابعاد مربع ساخته می شوند که دارای یک قاب، پره و فن می باشند. معمولاً جنس فن تابلو برق از متریال پلاستیک و یا فلز است که در ابعاد متفاوت ساخته می شوند. معمولاً در طراحی و ساخت مدل های مقاوم فن تابلو برق از فلز آلومینیوم بهره گرفته می شود. که البته در برخی از انواع فن تابلو برق ، تمام اجزای تابلو از جنس فلز ساخته می شود. فروش فن مانند فن تابلو برق توسط بنیس کمپانی با برندهای مختلف منجمله ADDA، Commonwealth، Ebmpapst، Delta و ... صورت می گیرد. از این رو افرادی که به دنبال خرید فن تابلو برق هستند، می توانند متناسب با مساحت تابلو، مناسب ترین فن تابلو برق را تهیه نمایند.

بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 278
نمایش همه
علاقه مندی ها ()