بورس فروش لوازم آزمایشگاهی مکانی مناسب برای تأمین تجهیزات مورد نیاز جهت راه اندازی مراکز آزمایشگاهی به شمار می رود. همانطور که می دانید مشاغل متعددی نیازمند به راه اندازی مرکز آزمایشگاه می باشند که نیازمند به تهیۀ یک سری تجهیزات اختصاصی دارند که در ادامۀ به پست به صورت تخصصی به معرفی آنها می پردازیم. تهیۀ این اقلام و تجهیزات آزمایشگاهی نقش بسزایی در فرآیند آزمایشات دارد. بنابراین جهت تأمین آنها به شما توصیه می کنیم به مرکز بورس فروش لوازم آزمایشگاهی مراجعه نمائید چون تنوع محصولات و دستگاه های آزمایشگاهی بسیار است. فروشگاه آزمایشگاهی علمینو از جمله مراکز معتبر و شناخته شده در این حوزه فعالیت خود را افتتاح نموده و متناسب با نیاز محیط های آزمایشگاهی طبی و صنعتی محصولاتی با برندهای معتبر خارجی و ایرانی را عرضه می نمایند.

بورس فروش اینترنتی لوازم آزمایشگاهی

بدیهی است مراکز بورس فروش لوازم آزمایشگاهی و  فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی به مؤسسان محیط های آزمایشگاهی کمک می کند که راحت تر بتوانند کلیۀ اقلام مورد نیاز آزمایشگاه را خریداری نمایند. اسپاتول آزملایشگاهی، هاون عقیق آگات، کول رک، جای لوله پلاستیکی، مگنت آزمایشگاهی، پارافیلم، سینک آزمایشگاهی، رفراکتومتر، شوف بالن، انواع سمپلر و دیسپنسرها، انواع هات پلیت و استیرر، دوش و چشم شوی اضطراری، دستگاه های الکتروشیمی، سانتریفیوژ آزمایشگاهی، انکوباتور، بن ماری، اتوکلاو، شیشه آلات آزمایشگاهی، انواع فیلتر و کاغذهای صافی، آبفشان آزمایشگاهی و ... از جمله پرکاربردترین لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی هستند که جهت اکثر آزمایشات روتین مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

بدیهی است از طریق بورس فروش لوازم آزمایشگاهی راحت تر می توانید لیست تجهیزات آزمایشگاهی را جهت راه اندازی این گونه مراکز تهیه نمائید. ضمن آنکه در چنین مراکزی، محصولات با تنوع برند و مدل قابل تهیه می باشد. انواع بشر، استوانه مدرج، درپوش پلاستیکی، قیف، پیپت و ... برخی از اقلام پرکاربردی هستند که در محیط آزمایشگاه تشخیص طبی و صنعتی به کار برده می شوند. جهت سفارش اینترنتی انواع تجهیزات آزمایشگاهی با برندهای برتر جهانی می توانید به وب سایت فروشگاه آزمایشگاهی علمینو مراجعه نمائید.

ارتباط با علمینو

ساعت کاری

شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021

ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 316
نمایش همه
علاقه مندی ها ()