خرید آنلاین تجهیزات آزمایشگاهی بهترین راهکار برای دسترسی داشتن به لیست بلند بالای لوازم آزمایشگاهی می باشد. یک محیط آزمایشگاه متشکل از ظروف و دستگاه های متعددی است که هر کدام از آنها در جایگاه خود بر روند انجام آزمایشات تأثیرگذار می باشد. صنعت  خرید و فروش تجهیزات آزمایشگاهی در تهران و شهرستان ها رونق خاص خود را دارد. چرا که افتتاح محیط های آزمایشگاهی در حوزۀ طب و صنعت یک ضرورت است.

خرید و فروش تجهیزات آزمایشگاهی برند در تهران

به طور کلی می بایست محیط های آزمایشگاهی به این نوع لوازم و تجهیزات مجهز باشند. مواد شیمیایی مرک، شیشه آلات آزمایشگاهی زیماکس، دراگون لب، شیشه آلات گلسکو، محیط های کشت کیولب، لوازم برند آلمان، انواع فیلتر ممبران و سر سرنگی سارتریوس آلمان، انواع فیلتر واتمن، ممبران سلوشن، دستگاه های آنالیز آب، فیلتر لب اسپانیا، دستگاه های ika آلمان، دستگاه های آنالیز آب میلی واکی و ... تنها برخی از محصولات آزمایشگاهی با برندهای معروف جهانی هستند که توسط فروشگاه آزمایشگاهی علمینو می توانید هر یک از آنها را به صورت اورجینال تهیه نمائید.

اگر به عنوان مسئول و مدیر آزمایشگاه فعالیت دارید، بدون شک می بایست تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز جهت راه اندازی چنین مراکزی را با برندهای معروف و شناخته شده با کیفیت عالی تهیه نمائید. بدیهی است در حوزۀ خرید و فروش تجهیزات آزمایشگاهی ، برند و کیفیت لوازم نقش بسزایی بر روی انتخاب آنها خواهد داشت. قیمت تجهیزات آزمایشگاهی بر اساس برند، جنس و نوع آنها تعیین می گردد.

نکات متعددی در حوزۀ خرید لوازم و دستگاه های آزمایشگاهی وجود دارد که می بایست با افراد خبره در این حوزه مشورت نمائید . فروشگاه آزمایشگاهی علمینو از جمله معتبرترین مراکز  بورس فروش لوازم آزمایشگاهی و خرید و فروش تجهیزات آزمایشگاهی با سابقه ای طولانی آمادۀ عرضۀ محصولات با برندهای شناخته شده می باشند که در ابتدای پست برخی از آنها را معرفی نموده ایم. مسائل مهم و اساسی که در عرصۀ خرید و فروش تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی نهفته می باشد، تأمین برندهای اورجینال است که نقش تعیین کننده بر روی ماندگاری و جواب آزمایشات دارد.

ارتباط با علمینو

ساعت کاری

شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021

ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 340
نمایش همه
علاقه مندی ها ()