در این پست قصد داریم به معرفی انواع کیسه جاروبرقی بپردازیم چون شرکت های سازندۀ این دستگاه توانسته اند با بهره گیری از تکنولوژی روز، محصولات با کیفیت تری را جایگزین کیسه های جاروبرقی قدیمی نمایند. خرید کیسه جاروبرقی را از طریق سایت انجام دهید.

هم اکنون شاهد به کارگیری کیسه جاروبرقی یکبار مصرف در مدل و ابعاد متفاوت می باشیم. چرا که این سبک از پاکت ها به صورت تک لایه و یا چند لایه ای تولید می شوند و اکثر آنها دارای خواص آنتی باکتریال و میکروب زدایی هستند. در ضمن استفاده از متریال با کیفیت و پارچه های اسپان باند در طراحی پاکت های جاروبرقی بتوانند از میزان نفوذپذیری ذرات میکروب در مقایس میکرون بکاهند و به طور مستقیم شرایط را برای افزایش طول عمر جاروبرقی فراهم نمایند.

فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید کیسه جاروبرقی

فروشگاه همتا به عنوان یکی از مراکز پیشگام در حوزۀ تأمین و فروش کیسه های جاروبرقی فعالیت خود را آغاز نموده و به اقتضای نیاز بازار، محصولاتی با کیفیت عرضه نمایند. کیسه جاروبرقی دائمی، کیسه جاروبرقی یکبار مصرف، کیسه جاروبرقی هپا و پاکت های جاروبرقی تایپ P و G از جمله انواع کیسه جاروبرقی به شمار می روند که متناسب با برندهای مختلف در مدل های متنوع تولید و عرضه می شوند. بدین ترتیب به مشتریان گرامی توصیه می کنیم هنگام خرید کیسه جاروبرقی به طور دقیق مشخصات درج شده بر روی پک بسته بندی پاکت جاروبرقی را مطالعه نمائید.

با ذکر موارد فوق، قیمت کیسه جارو برقی بر اساس مدل، کیفیت، ابعاد و برند آنها تعیین می گردد. بدین ترتیب ممکن است در سطح بازار شاهد عرضۀ این محصول با قیمت های متفاوت باشید.  جهت بررسی بیشتر و سفارش اینترنتی کیسه جاروبرقی مانند خرید کیسه جاروبرقی سامسونگ می توانید به فروشگاه اینترنتی همتا مراجعه نموده و پس از اطمینان و مطالعۀ دقیق هر یک از محصولات موجود، مناسب ترین پاکت جاروبرقی را تهیه نمائید.

              فروشگاه همتا

                                   آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com 

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 280
نمایش همه
علاقه مندی ها ()