طرح توجیهی در راستای پیشبرد اهداف کارآفرینان توسط افراد متخصص گردآوری می شود. همانطور که می دانید افراد زیادی روزانه در حوزه های مختلف سرمایه گذاری می کنند تا بدین وسیله بتوانند خدمات و یا محصولات جدید به بازار عرضه نمایند. قطعاً جهت انجام چنین پروژه هایی نیاز به پاسخگویی یک سری پرسش های مهم است که پیش از اجرای آنها ضرورت دارد مورد بررسی دقیق و موشکافانه قرار گرفته شود. گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا تحت عنوان خدمات طرح توجیهی زوایای مختلف یک پروژه و سرمایه گذاری را توسط اساتید مجرب در حوزۀ مدیریت، اقتصاد، مالی و حسابداری انجام می دهند.

چشم انداز تهیه طرح توجیهی

امروزه بیش از گذشت لزوم تهیه و نگارش طرح توجیهی احساس می شود چون تعدد افرادی که قصد راه اندازی یک کسب و کار جدید و یا گسترش فعالیت پیشین خود را دارند، افزوده می شود. بنابراین افزایش سطح رقبای تجاری در سطح بازار باعث گردیده میزان ریسک اجرای پروژه ها به میزان قابل توجهی افزایش یابد. بدیهی است تهیۀ گزارشات طرح توجیهی برای یک پروژه، پیش از آغاز سرمایه گذاری می تواند به میزان قابل توجهی از انجام پروژه های ناموفق جلوگیری نماید.

قطعاً کارفرمایان جهت راه اندازی کسب و کار خود و تأمین بودجۀ اولیه توسط وام های بانکی نیازمند به تهیۀ طرح توجیهی می باشند. در واقع با ارائه این گزارشات به واحد مالی مراکز بانکی قادر به دریافت وام بانکی خواهند بود، در غیر اینصورت متأسفانه هیچگونه وامی به سرمایه گذار و مؤسس پروژه تعلق نمی گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در حوزۀ درخواست نگارش طرح توجیهی اختصاصی و یا خرید طرح توجیهی در حوزۀ مشاغل مختلف به صورت آماده می توانید با گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا تماس بگیرید.

این مجموعۀ معتبر به عنوان یکی از برترین ارائه دهندگان خدمات فنی و مهندسی در ایران فعالیت دارد و طی چند فاز متفاوت فرآیند تجزیه و تحلیل وضعیت بازار را به صورت گزارش طرح توجیهی مانند طرح توجیهی روغن کشی از دانه های روغنی گردآوری نموده و در دسترس صاحبان صنایع قرار می دهد.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 249
نمایش همه
علاقه مندی ها ()