لودر یکی از کاربردی ترین ماشین آلاتی است که به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد در اجرای عملیات خاکی همچون امور راهسازی، عمران و معادن به کار برده می شود. ماشین آلات لودر با نصب باکت های متفاوت می توانند کارایی متعددی داشته باشند و بدون وجود هر یک از آنها، نمی توان بسیاری از پروژه های راهسازی را در مدت زمان کوتاهی انجام داد. بنابراین سالم بودن هر یک از لوازم یدکی لودر کوماتسو بر روی توان و قدرت اجرایی آن تأثیرگذار می باشد. فروش قطعات لودر کوماتسو بر پایۀ مدل در دسته بندی متفاوت صورت می گیرد که می توانید هر یک از انواع لوازم یدکی مورد نیاز خود را از طریق واحد فروش مجموعۀ سرویس قطعه استعلام نمائید.

آشنایی بیشتر با انواع لوازم یدکی لودر کوماتسو

لودر چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری دو دسته بندی مهم از محصولات کمپانی کوماتسو به شمار می رود. البته از نظر سایز و ظرفیت در مدل های مختلف ساخته شده اند. بدین ترتیب دارندگان لودرهای کوماتسو، در صورت نیاز به تأمین قطعات و لوازم یدکی، بررسی جامع و کلی نسبت به مشخصات فنی قطعات و همچنین مدل ماشین داشته باشند. بوش، پمپ انژکتور، واشر کامل، سوزن فارسونگا، سیم کشی کامل، دینام، فشنگی، انواع خار، لوازم جک خالی کن، جک پایه، رینگر، کاسه چرخ، شارژ پمپ، پمپ های دنده ای، پمپ مادر، بارل پیستون، لوازم گیربکس، کلارک، روتوری گروپ، کله گاوی و ... از جمله انواع قطعات لودر کوماتسو به شمار می روند که البته دارای مشخصات فنی متفاوت هستند.

در نتیجه پیش از خرید قطعات ماشین آلات سنگین مانند خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو از اورجینال بودن و تطابق کیفیت و مشخصات فنی آنها اطمینان حاصل نمائید. قیمت قطعات لودر کوماتسو بر پایۀ عوامل مهمی همچون موجود بودن، نرخ ارز در بازار و نوع لوازم تعیین می گردد. در همین راستا می توانید پیش از هر اقدامی از طریق فروشگاه سرویس قطعه، قیمت لوازم یدکی انواع لودر کوماتسو را استعلام نموده و سپس به صورت حضوری و یا اینترنتی خریداری نمائید.

  فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 243
نمایش همه
علاقه مندی ها ()