باسکول از دیگر انواع دستگاه توزین موجود در بازار به شمار می رود. این دستگاه از تنوع بالایی برخوردار است و در راستای توزین اجسام بزرگ و سنگین مورد استفاده قرار گرفته می شود. البته دامپروران جهت توزین دام و طیور از باسکول بهره می گیرند. کاربرد باسکول را می توان از گذشته های دور تا کنون در سراسر جهان ملاحظه نمود. با پیشرفت فناوری توانستند دستگاه های توزین با کیفیت تولید و به بازار عرضه نمایند. فروش باسکول دیجیتالی در کنار باسکول مکانیکی مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. فروشگاه تراز محک در لیست محصولات توزین، امکان خرید انواع باسکول دیجیتالی و مکانیکی را فراهم نموده است.

معرفی انواع باسکول دیجیتالی

به طور کلی باسکول ها جهت وزن کشی اقلام مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. در نتیجه کارخانجات و فروشگاه های مختلف می توانند متناسب با نیازی که دارند، اقدام به خرید باسکول دیجیتالی و یا غیر دیحیتالی نمایند.

باسکول فروشگاهی، باسکول صنعتی، باسکول جاده ای و باسکول نفرکش و یا باشگاهی از انواع باسکول دیجیتالی به شمار می روند. بدین ترتیب افرادی که به دنبال خرید باسکول هستند، به سهولت می توانند متناسب با حداکثر ظرفیت توزین اقلام، مناسب ترین باسکول را تهیه نمایند. امروزه انتخاب مدل باسکول بر روی روند توزین بار تأثیرگذار می باشد. امروزه باسکول دیجیتالی بیش از مکانیکی متقاضی دارد چون تجهیز بودن این دستگاه ها به تکنولوژی روز دنیا، نحوۀ به کارگیری  دستگاه را برای اپراتورها راحت تر نموده است.

قیمت باسکول بر پایۀ مشخصات فنی هر دستگاه تعیین می گردد که البته ارتباط مستقیم با میزان ظرفیت توزین دستگاه خواهد داشت. امروزه صاحبان صنایع با امکاناتی که در اختیار دارند، به سهولت می توانند متناسب با نیاز مجموعه،  خرید ترازوی فروشگاهی و باسکول را انجام دهید. فروشگاه اینترنتی تراز محک آمادۀ پاسخگویی به سفارشات مشتریان گرامی در سراسر کشور می باشد.

 فروشگاه تراز محک  

 آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

02166000074 و 02166000073

 همراه : 09120663920

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 262
نمایش همه
علاقه مندی ها ()