کاغذ دیواری از پرفروش ترین محصولات دیوارپوش به شمار می رود که از باستان چین تا کنون شاهد گسترش و توسعۀ این محصول در صنعت طراحی دکوراسیون داخلی می باشیم. تا کنون محصولات کاغذ دیواری را در تزئین نمای دیوار ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و غیره ملاحظه نموده اید. این محصول با استفاده از دستگاه های چاپ مخصوص در طرح های متنوع تولید می شوند. فروش کاغذ دیواری از طریق سایت دیوار دکور انجام می گیرد. 

امروزه به روش های مختلف همچون پاپ سطحی، حکاکی، سیلک ابریشمی، دیجیتالی و ماشینی یا چرخشی انواع چاپ کاغذ دیواری صورت می گیرد. برای مشاهدۀ سبک های متنوع چاپ این نوع دیوارپوش می توانید به فروشگاه دیوار دکور مراجعه نمائید.

تزئین دکوراسیون با خرید و نصب کاغذ دیواری

تزئین فضای دکوراسیون با استفاده از دیوارپوش بیش از نقاشی ساختمان مورد پسند خیلی از افراد قرار می گیرد. چرا که این محصول دیوارپوش را می توان در رنگبندی و طرح های متنوع چاپ نمود و متناسب با فضای دکوراسیون های مختلف، به سهولت می توانید بهترین کاغذ دیواری را انتخاب و خریداری نمائید. کاغذ دیواری بافت دار، کاغذ دیواری تک رنگ و ساده، کاغذ دیواری طرح گل، کاغذ دیواری طرح برجسته، کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری طرح کودک و ... از جمله انواع طرح این محصول دیوارپوش به شمار می روند که افراد متناسب با سلیقۀ شخصی و تجهیزات دکوراتیو موجود در دکوراسیون انتخاب نمایند.

با توجه به مطالب مذکور، قیمت خرید پوستر دیواری و کاغذ دیواری بر پایه عوامل متعددی همچون جنس کاغذ، طرح و کیفیت آن تعیین می گردد. در نتیجه شرایط برای خرید کاغذ دیواری ارزان برای اقشار مختلف جامعه فراهم می باشد و می توان در موقعیت های مختلف مناسب ترین کاغذ دیواری را تهیه نمود. قطعاً قیمت کاغذ دیواری با نسج نبافته، کاغذ دیواری با روکش وینیل، کاغذ دیواری از جنس مخمل، کاغذ دیواری با جنس وینیل سخت و جامد و کاغذهای دیواری از جنس وینیل فابریک بک متفاوت از یکدیگر تعیین می شوند. جهت سفارش این محصول دیوارپوش در طرح و جنس های با کیفیت می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه فرمائید و از میان تنوع محصولات به صورت تضمینی بهترین دیوارپوش را سفارش دهید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 256
نمایش همه
علاقه مندی ها ()