پیش از اینکه به مبحث کاربرد پوکه معدنی بپردازم، در ابتدای این پست به ویژگی های مهم این نوع سنگ می پردازم. پوکه معدنی از جمله انواع سنگی است که در طبیعت یافت می شود ولی به دلیل خاصیتی که دارد، تنها در مناطق آتشفشانی این نوع سنگ را می توانند استخراج نمایند. پوکه های معدنی دارای حفره های توخالی هستند که موجب کاهش وزن این نوع سنگ شده است. بدین وسیله متناسب با پروژه های مختلف می توان از مزایای پوکه های معدنی استفاده نمود. پوکه معدنی رضایی سال های متوالی است که در حوزۀ تأمین و فروش پوکه های معدنی فعالیت می کند. بدین وسیله صنایع مختلف می توانند جهت خرید پوکه معدنی ارزان با کادر فروش این مجموعۀ معتبر تماس حاصل فرمایند.

عمده ترین موارد کاربرد پوکه های معدنی

موارد کاربرد عمدۀ پوکه های معدنی را می توان در اجرای پروژه های ساختمان سازی، عمرانی، سیستم های تصفیه آب، پرورش گل و گیاه، پروش قارچ، امور آکواریوم زینتی و غیره ملاحظه نمود. پوکه های معدنی در سایزهای مختلف استخراج می شود که بتوان کاربری آن ها را متمایز از یکدیگر در صنایع مختلف گسترش داد. 

بیشترین کاربرد پوکه معدنی در اجرای پروژه های ساخت و ساز جهت فرآیند بتن سازی است. این نوع سنگ به دلیل داشتن حفره های توخالی، آب را به خود جذب می کند و نقش بسزایی در استحکام سازی سازه های بتنی و همچنین سبک شدن بنا خواهد داشت. ایجاد پایداری در برابر آتش و عایق صدا و حرارت از دیگر خواص پوکه معدنی به شمار می رود. نکتۀ قابل توجهی که این نوع سنگ دارد، از نظر وزن نسبت شن و ماسه سبک تر است و به همین دلیل مهندسین عمران بدون استثنا در اجرای پروژه های ساختمانی که نیاز به بتن دارند از مزایای پوکه معدنی بهره می گیرند.

قیمت خرید پوکه معدنی در تهران بر پایۀ عواملی همچون سایز، کیفیت و محل استخراج آنها تعیین می گردد. بدین وسیله جهت اطلاع از قیمت روز پوکه معدنی قروه، پوکه معدنی تبریز و ... می توانید با پوکه معدنی رضایی تماس حاصل فرمائید و متناسب با نیازی که دارید، سفارش خود را ثبت نمائید.

 پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 233
نمایش همه
علاقه مندی ها ()