آیفون تصویری تکنما جزء یکی از برندهای معروفی است که از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و طی سال ها فعالیت توانسته اند در مدل های متنوع و شیک محصولات خود را تولید و عرضه نمایند. جهت خرید آیفون تصویری تکنما می بایست یک سری نکات طلایی را در نظر بگیرید که موارد مهمی منجمله آپشن و قابلیت هایی است که به نسخه های جدید این محصول افزوده اند. پنل ورودی، پنل خروجی، منبع تغذیه، گوشی و صفحه مانیتور از جمله اجزای اصلی آیفون تصویری تکنما به شمار می روند. توسط شرکت تولید کننده در طرح های متفاوت ساخته و عرضه می شوند. جهت ملاحظۀ مدل های پیشرفتۀ آیفون های تصویری تکنما می توانید به فروشگاه تکنما شاپ مراجعه نمائید.

مهمترین شاخصه آیفون های تصویری تکنما

شرکت تکنما توانسته با نوآوری و ابتکار محصولات متنوعی عرضه نماید تا انتخاب برای افراد راحت تر صورت گیرد و متناسب با بودجه ای که در اختیار دارند، آیفون تصویری مناسبی را برای ساختمان مسکونی، تجاری و یا اداری خریداری نمایند. این کمپانی توانسته محصولات خود را متنوع تولید نماید و پنل های خروجی یا دم دری تکنما در سه طرح رایج ساده ، کارتخوان و کدینگ کارتخوان ساخته شده اند. البته طراحی محصولات این برند معتبر به نحوی است که توانسته اند میزان مصرف سیم کشی را به حداقل برسانند و به نوعی صرفه جویی در هزینه را برای مالک ساختمان به دنبال داشته باشد. هنگام خرید آیفون تصویری تکنما ، بررسی مشخصات فنی پنل داخلی دستگاه ضرورت دارد چون تأثیر مستقیم بر روی قیمت دستگاه خواهد داشت.

امروزه نسل جدید دستگاه های آیفون تصویری تکنما، قابلیت اتصال به 3 دوربین مداربسته را دارا می باشد، ضمن آنکه از آن می توان برای باز کردن درب اتوماتیک پارکینگ استفاده نمود. ارتباط داخلی یا انیترکام از ویژگی های مهم محصولات این برند محسوب می شود. جهت اطلاع از قیمت خرید آیفون تصویری تکنما و مشاهدۀ مدل های جدید این برند می توانید به فروشگاه اینترنتی تکنما شاپ مراجعه نمائید.

 تکنما شاپ

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی 

          ........................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09120663920

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 290
نمایش همه
علاقه مندی ها ()