پوکه معدنی به عنوان یکی از سنگ های پرکاربرد در صنایع مختلف به شمار می رود. این نوع سنگ از طریق معادن در سایزهای مختلف منجمله ماسه ای، عدسی، فندقی، بادامی، نخودی و گردویی استخراج می شوند. فروش پوکه معدنی در تهران توسط برخی از مراکز توزیع کنندۀ پوکه های معدنی همچون مجموعۀ پوکه معدنی رضایی صورت می پذیرد. در واقع کلیۀ پوکه های معدنی دارای کاربرد مشابهی هستند ولی از نظر سایز و وزن تفاوت عمده ای نسبت به یکدیگر دارند. در نتیجه هنگام  خرید پوکه معدنی در تهران  می بایست میزان پوکه معدنی را متناسب با حجم متر مکعب جهت به کارگیری در پروژه های ساختمانی در نظر بگیرید.

پخش مستقیم انواع پوکه معدنی در تهران

فروش و پخش پوکه معدنی در تهران باعث سهولت در فرآیند خرید این نوع سنگ می شود. به عبارتی صنایع مختلف بر حسب میزان مصرف از طریق چنین مراکزی، پوکه های معدنی مورد نیاز خود را با کیفیت بالا تهیه می نمایند. پوکه های معدنی مصارف گسترده ای در صنایع مختلف منجمله کشاورزی، نساجی و همچنین ساخت تجهیزات و وسایل دکوراتیو همچون آبنما دارد.

همانطور که می دانید پوکه معدنی به دلیل داشتن تخلخل، از وزن پایین برخوردار است و بدین ترتیب شاهد گسترش کاربرد پوکه های معدنی در اجرای پروژه های ساختمانی می باشیم. ضمن آنکه مانع از مصرف بیش از اندازۀ سیمان در بتن می گردد. بدین وسیله اگر نیازمند به خرید پوکه معدنی در تهران می باشید، می توانید از طریق مجموعۀ پوکه معدنی رضایی اقدام نمائید. توسط این مجموعۀ معتبر می توانید متناسب با نوع مصارفی که دارید اقدام به خرید پوکه معدنی در تهران با قیمت ارزان نمائید. پوکه معدنی جهت شیب بندی سقف و کف ساختمان به کار برده می شود و وزن پایین این نوع سنگ ها به طرز چشمگیری باعث کاهش چشمگیر وزن سازه می شود.

جهت اطلاع از قیمت فروش پوکه معدنی در تهران می توانید با دفتر فروش پوکه معدنی رضایی تماس حاصل فرمائید.

 پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 261
نمایش همه
علاقه مندی ها ()