آیفون تصویری از جمله وسایل ساختمانی به شمار می رود که جهت باز و بسته کردن درب به کار برده می شوند. این دستگاه به امکانات پیشرفته ای تجهیز است و به همین دلیل بیش از گذشته شاهد به کارگیری آن در ساختمان های آپارتمانی و ویلایی می باشیم. از ویژگی های مهم یک آیفون تصویری می توان به داشتن صفحه نمایشگر اشاره نمود که توسط کمپانی ها به صورت لمسی و کلیدی ساخته می شوند. بدین ترتیب افرادی که قصد خرید آیفون تصویری دارند، به سهولت می توانند دستگاه مناسبی را تهیه نمایند. فروشگاه تکنما شاپ به عنوان یکی از نمایندگی های رسمی در حوزۀ فروش آیفون تصویری فعالیت می کند. بدین وسیله پاسخگوی سفارش مشتریان گرامی در تهران می باشند.

فاکتورهای تعیین قیمت آیفون تصویری

مدل های جدید آیفون تصویری دارای قابلیت ارتباط داخلی و پشتیبانی از چند پنل هستند. در واقع این قابلیت برای دستگاه های آیفون پیشرفته به کار برده می شود. به عبارتی اگر ساختمان شما دارای دو درب ورودی است و قصد استفاده از پنل زنگ آیفون برای هر کدام از آنها را دارید، به وسیله مانیتور داخل واحد به سهولت می توانید تنظیمات هر دو پنل را ملاحظه نمائید. انتخاب آیفون تصویری بر اساس عوامل متعددی تعیین می گردد که می توان به قیمت و انتظاری که از این دستگاه دارید، اشاره نمود. خرید آیفون تصویری تکنما را از سایت تکنما شاپ با قیمت ارزان انجام دهید.

قیمت آیفون تصویری بر مبنای مشخصات فنی و قابلیت های آنها تعیین می گردد. البته به برند و تعداد پنل های خروجی آن نیز بستگی خواهد داشت. در حال حاضر امکان خرید آیفون تصویری با قیمت ارزان همراه با قابلیت های پیشرفته برای عموم شما فراهم می باشد. در نتیجه شما به سهولت می توانید مناسب ترین دستگاه آیفون را برای ساختمان قدیمی خود تهیه نمائید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش بهترین آیفون تصویری با قابلیت های پیشرفته می توانید به فروشگاه اینترنتی تکنما شاپ مراجعه نمائید.

 تکنما شاپ

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی

          ........................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 275
نمایش همه
علاقه مندی ها ()