ونتیلاتور یکی از کاربردی ترین دستگاه های پزشکی محسوب می شود و ما قصد داریم در این مقاله به ویژگی و نوع کاربری آن بپردازیم. دستگاه ونتیلاتور با عنوان دستگاه تنفس مصنوعی شناخته می شود و به کمک آن می توان به عملکرد دم و بازدم را برای تنفس انسان بازسازی نمود. بدین ترتیب به سیستم تنفسی کمک می کند که بتواند درصد بیشتری اکسیژن وارد شش ها نماید. در این صورت فرد با مشکل تنفسی رو به رو نمی شود. معمولاً بیمارستان ها و درمانگاه ها نیازمند به خرید ونتیلاتور برای قسمت های مراقب ویژه، اورژانس و بیهوشی هستند. جهت  خرید ونتیلاتور  می توانید از طریق تجهیزات پزشکی بارمان اقدام نمائید. این مجموعۀ معتبر چند سال متوالی است که در عرصۀ فروش تجهیزات پزشکی با برندهای ایرانی و خارجی فعالیت می کند. بدین ترتیب توانسته اند محصولاتی با کیفیت تأمین و به بازار عرضه نمایند.

آشنایی با اصطلاحات دستگاه ونتیلاتور

نرخ تنفس، حجم تنفس، قدرت انطباق ریه و مقاومت راه هوایی، تنظیمات و مدهای ونتیلاتور از جمله موارد مهم و اساسی هستند که هنگام خرید و استفاده از دستگاه ونتیلاتور بایستی نسبت به آنها اطلاعات مکفی داشته باشید. به عنوان مثال : مقصود از نرخ تنفسی، تعداد تنفس در هر دقیقه است که معمولاً برای بزرگسالان میان 12 الی 16 تنفس و برای نوزادان از این تعداد بیشتر می باشد.

معمولاً در حالت رایج، حجم تنفس بر مبنای میلی لیتر اندازه گیری می شود که با عنوان حجم جاری نیز تعیین می گردد. به طور کلی حجمی از هوا می باشد که در طول یک دم وارد ریه می شود و در حالت عادی برای ردۀ سنتی بزرگسال تقریباً برابر 500 میلی لیتر است. با این تفاسیر، هنگام استفاده از دستگاه ونتیلاتور و یا دیگر دستگاه های تنفس مصنوعی، نگاهی دقیق بر روی مشخصات فنی درج شده بر روی محصولات داشته باشید.

تجهیزات پزشکی بارمان به صورت حرفه ای در حوزۀ فروش تجهیزات پزشکی بیمارستانی و خانگی مانند فروش بای پپ فعالیت می کند و همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات شما مشتریان گرامی می باشند.

 تجهیزات پزشکی بارمان

آدرس : تهران ،میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی ،خیابان نصرت ،پلاک ۲

ایمیل: MEDICAL.RASOOLI@GMAIL.COM

شماره تماس : 09129368456 - 02166563427  -02166122397

فکس :02166563427

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 276
نمایش همه
علاقه مندی ها ()