وظیفۀ بهترین متخصص قلب و عروق، رسیدگی به وضعیت بیماران و مراجعه کنندگان به مطب می باشد. همانطور که می دانید قلب به عنوان یکی از اعضای مهم و حیاتی بدن به شمار می رود که ایجاد اختلال در روند عملکرد آن، می تواند فرد را از انجام هر فعالیتی مختل کند. بنابراین انسان می بایست همواره به دنبال حفظ سلامت قلب و عروق خود باشند. داشتن فعالیت ورزشی، رژیم غذایی مناسب و الگوی زندگی خوب از روش هایی است که  بهترین متخصص قلب و عروق  به شما پیشنهاد می دهد در طول زندگی خود رعایت نمائید. در حال حاضر اگر نیاز به انجام آزمایشات آنژیوگرافی دارید، می توانید به کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی مراجعه نمائید. دکتر ریاستی به عنوان یکی از بهترین متخصصین قلب و عروق در شرق تهران فعالیت خود را آغاز نموده و متناسب با نیاز جامعۀ پزشکی مجموعۀ خود را با بهره گیری از پرسنل متعهد و دستگاه های پیشرفته مهیا نموده است.

در صورت مراجعه به بهترین متخصص قلب و عروق، در ابتدا متخصص برای شما آزمایشات لازم را تعیین می کند. سپس با مشاهدۀ نتایج  آنژیوگرافی قلب  تلاش می کند وضعیت بیمار را مورد بررسی دقیق قرار داده و سپس مناسب ترین روش درمان را برای اختلال قلبی بوجود آمده تجویز می کند. یک متخصص قلب تا آنجایی که می تواند، سعی می کند وضعیت بیمار را در حالت تعادل نگه دارد و بدون وارد نمودن استرس به بیمار، تلاش می کند از بدتر شدن وضعیت قلب بیمار جلوگیری کند و متناسب با علائم بالینی و نتایج آنژیوگرافی بهترین مسیر درمان را آغاز نماید.

یک پزشک قلب و عروق آزمایشات صورت گرفته را بررسی نموده و سپس با دقت بیشتری معاینۀ فیزیکی بیمار را انجام می دهد. کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی با هدف ارائه خدمات پزشکی در حوزۀ قلب راه اندازی شده است و توانسته از تجربیات بهترین متخصص قلب و عروق بهره گیرد و هموارۀ آمادۀ ارائه بهترین سرویس خدماتی به مراجعین محترم می باشند.

  کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 263
نمایش همه
علاقه مندی ها ()