نکات متعددی در خصوص شارژ کپسول آتش نشانی مطرح می شود که می بایست از سوی اپراتورهای مراکز شارژ کپسول با دقت در نظر گرفته شوند. کپسول آتش نشانی مخزن استوانه ای شکل است که دارای محتویات خاموش کنندۀ آتش می باشد. همانطور که می دانید متناسب با نوع مواد اشتعال زا، شرکت های تولید کنندۀ تجهیزات اطفاء حریق تلاش نموده اند کپسول های آتش نشانی با محتویات متفاوت تولید و عرضه نمایند. بنابراین جهت شارژ کپسول آتش نشانی، تطابق دستورالعمل محتویات تشکیل دهندۀ کپسول از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران از اپراتورهای مجرب و دستگاه های تمام اتوماتیک جهت ارائه خدمات شارژ کپسول آتش نشانی  استفاده می نماید.

شارژ فوری انواع کپسول آتش نشانی

نکتۀ مهم و اساسی که در حوزۀ شارژ کپسول آتش نشانی وجود دارد عبارتند از : سرعت انتقال و شارژ مواد درون مخزن کپسول، بررسی سالم بودن مخزن و دیگر قسمت های شارژ کپسول و اطمینان یافتن از نحوۀ عملکرد صحیح کپسول می باشد. پارامترهای متعددی در خصوص فرآیند شارژ کپسول های آتش نشانی بایستی صورت گیرد. بدیهی است تفاوت عمده ای در نحوۀ شارژ کپسول آتش نشانی فوم، کپسول آتش نشانی دی اکسید کربن، کپسول آتش نشانی بیوورسال و غیره وجود داشته باشد.

در نتیجه مراکز ارائه دهندۀ خدمات شارژ کپسول آتش نشانی با کلیۀ دستورالعمل های فرآیند شارژ چنین کپسول هایی آشنا هستند. متناسب با نوع مواد اشتعال زا از مواد مختلفی جهت اطفاء هر چه سریعتر آتش بهره گرفته می شود. به عنوان مثال کپسول آتش نشانی پودی به منظور خاموش کردن آتش های ناشی از فلزات قابل اشتعال مورد استفاده قرار گرفته می شود. این در صورتی است که از کپسول آتش نشانی دی اکسید کربن برای خاموش کردن آتش هایی با منشاء جریان الکتریسیته بهره گرفته می شود. با توجه به محدودیت زمانی که داریم، خدمات ایمنی آتش گریز تهران در مقالات جداگانه و کاملاً تخصصی در خصوص مسائل مختلف شارژ کپسول های آتش نشانی پرداخته است که شما می توانید از آنها بهره مند گردید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران 

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 228
نمایش همه
علاقه مندی ها ()