بدون تردید از این موضوع مهم مطلع هستید که حوادث آتش سوزی و امثال آن خبر نمی کند و بایستی یک سری اقدامات پیشگیرانه در رابطه با این موضوع صورت گیرد. تهیه کپسول آتش نشانی برای اماکن عمومی یکی از مهمترین اقداماتی است که در همین راستا صورت می پذیرد و ما قصد داریم در اینجا اشاره ای مختصر به چگونگی ارائه خدمات مراکز شارژ کپسول آتش نشانی در تهران بپردازیم. از این موضوع مهم مطلع هستید که متناسب با نوع مواد اشتعال زا، از کپسول های آتش نشانی با محتویات متفاوت بهره گرفته می شود.

در همین راستا خدمات شارژ کپسول آتش نشانی در تهران بر اساس کپسول های پودر و گاز، کپسول CO2، کپسول فوم، کپسول آب و گاز، کپسول بوورسال، کپسول هیدروژنی و ... صورت می پذیرد. مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران نیز تلاش نموده بر اساس کپسول های آتش نشانی استاندارد در بازار، خدمات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه دهد.

استانداردهای شارژ کپسول های آتش نشانی

بر اساس استانداردهای بین المللی ، کپسول های آتش نشانی که دارای وزن کمتر از 18 کیلوگرم در ارتفاع 1 متر و کپسول های بیشتر از 18 کیلوگرم در ارتفاع 1.5 متر از زمین نصب می شوند. استاندارد های متعددی در خصوص نحوۀ شارژ کپسول و چگونگی به کارگیری آن وجود دارد و  در مقالات متعددی به آنها اشاره نموده ایم ولی در ادامه قصد داریم  به معرفی بهترین مرکز  شارژ کپسول آتش نشانی در تهران بپردازیم . بدین ترتیب بدون نگرانی و آسودگی خاطر می توانید پیش از منقضی شدن کپسول های موجود در ساختمان، نسبت به شارژ ایمن آنها اقدام نمائید.

لازم به ذکر است که جهت در یافت خدمات شارژ کپسول ، نحوۀ شارژ و رعایت نکات ایمنی ضرورت دارد چون تأثیر مستقیم بر روی کیفیت عملکرد آن دارد. همانطور که می دانید شارژ کپسول های آتش نشانی بر اساس دستورالعمل مندرج بر روی مخزن صورت می پذیرد و اپراتورهای مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران اطلاعات جامعی در این رابطه دارند.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران 

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 233
نمایش همه
علاقه مندی ها ()