جهت تهیۀ دستگاه ویدئو پروژکتور، بررسی مشخصات فنی دستگاه ضروت دارد چون عامل اصلی تمایز محصولات با یکدیگر می باشد. ویدئو پروژکتور مدل T48 یکی از محصولات پیشرفته و پرفروش فروشگاه نیزار کالا محسوب می شود. این دستگاه در ابعاد 104*232*315 میلی متر با وزن 2500 گرم ساخته شده است. به سهولت می توان این دستگاه را بر روی سقف و دیوار نصب نمود. ضمن آنکه در موقعیت های مختلف می توان بر روی زمین قرار داد. ویدئو پروژکتور T48 مجهز به لنز LED است که با استفاده از ریموت کنترل می توان آن را هدایت نمود. از دیگر مشخصات فنی این دستگاه پروژکتور می توان به داشتن لامپ LED با طول عمر 50 هزار ساعت اشاره نمود. فروش ویدئو پروژکتور مدل T48  از طریق سایت نیزار کالا انجام می گیرد. 

مشخصات فنی و تصویری ویدئو پروژکتور T48

یکی از نکات مهمی که هنگام خرید ویدئو پروژکتور مدل T48 در نظر می گیرند، کیفیت بالای پخش تصاویر به صورت FULL HD با رزولوشن تصویر 1080*1920 مگاپیکسل می باشد و تصاویر در حد 4K را با بهترین کیفیت بر روی پرده نمایشگر 50 الی 300 اینچی نمایش می دهد. فاصلۀ دستگاه تا پردۀ نمایشگر می تواند 4 متر باشد و دارای قابلیت تصحیح زاویۀ تصویر تا 15 درجه می باشد.

پیش از تهیۀ ویدئو پروژکتور مدل T48 اجازه دهید اشاره ای به معرفی پورت های موجود در این دستگاه داشته باشیم که عبارتند از : پورت های HDMI،  USB، AUDIO، VGA، ورودی میکروفن و خروجی بلندگو یا اسپیکر می باشد. در ضمن این دستگاه تجهیز به فناوری WIFI است که دارای قابلیت اتصال بدون کابل به اکثر دستگاه های دیجیتالی را دارد. با عبارتی این دستگاه ویدئو پروژکتور را می توان به لپ تاپ، تبلت، دوربین های فیلمبرداری پیشرفته، دستگاه های ایکس باکس، انواع مدیا پلیر، تلفن هوشمند و ... متصل نمود. بدین ترتیب بدون هیچ محدودیت مکانی و زمانی می توان از مزایای ویدئو پروژکتور مدل T48 برای ایجاد فضای سینمای خانگی و یا محیط آموزشی بهره برد. جهت خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید و پس از بررسی دقیق همراه با ضمانت نامه سفارش دهید.

  فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 221
نمایش همه
علاقه مندی ها ()