تخت دو نفره یکی از انواع سرویس خواب موجود در بازار به شمار می رود که بسیاری از افراد در لیست اقلام جهیزیۀ عروس تهیه می نمایند. شما بایستی در انتخاب تخت دو نفره فاکتورهای متعددی را در نظر بگیرید که ارتباط مستقیم با کیفیت جنس بدنه، ابعاد و طراحی آن دارد. خواب بر روی سلامت و همچنین خلق و خوی افراد تأثیر می گذارد و به همین دلیل انتخاب تخت خواب خوب و با کیفیت می تواند بهترین عامل برای رفع خستگی روزمره محسوب شود. در طول روز نداشتن خواب مناسب می تواند در طول روز برای افراد سردرد، کمر درد و اختلالات عصبی ایجاد کند. فروشگاه بهسازان چوب به عنوان یکی از مراکز توزیع تجهیزات و لوازم دکوراسیون داخلی منزل، امکان خرید تخت دو نفره ساده و سلطنتی را در طرح های مدرن و کلاسیک فراهم نموده است.

خرید تخت دو نفره در ابعاد استاندارد با بدنۀ مستحکم

اگر به دنبال تهیۀ تخت دو نفره هستید، در نظر گرفتن یک سری نکات مهم لازم است. چرا که به شما کمک می کند تا خواب راحتی را تجربه کنید. سایز تخت خواب، کیفیت تشک، ارتفاع تخت و جنس بدنۀ تخت خواب از جمله مواردی هستند که بر روی انتخاب و خرید تخت خواب تأثیرگذار می باشد. متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، به سهولت می توانید بهترین تخت دو نفره را در ابعاد استاندارد و کیفیت عالی خریداری نمائید.

هم اکنون در سطح بازار شاهد عرضۀ تخت دو نفره فلزی و چوبی می باشیم و اقشار مختلف جامعه با در نظر گرفتن تمام جوانب، تلاش می کنند سرویس خواب مورد پسند خود را با قیمت مناسب و بهترین قیمت تهیه نمایند. جهت اطلاع از قیمت خرید تخت دو طبقه و سفارش اینترنتی تخت دو نفره می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نموده و از میان محصولات موجود در فروشگاه، مناسب ترین تخت دو نفره را در طرح های متنوع و شیک سفارش دهید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 247
نمایش همه
علاقه مندی ها ()