رادیولوژی دندان به منظور معاینات بالینی دندانپزشکی صورت می پذیرد و به نوعی وضعیت سلامت دندان ها توسط دستگاه های پیشرفته تصویربرداری می شود. در اجرای رادیولوژی و تصویربرداری دندان از اشعۀ ایکس با شدت متغیر و کم بهره گرفته می شود. ارائه خدمات رادیولوژی دندان به منظور مشاهدۀ وضعیت دندان ها و تمام مشکلات دندانی همچون پوسیدگی دندان، حفره ها، ریشه های دندان و آسیب صورت می پذیرد. مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل نیز با هدف ارائه خدمات تصویربرداری دندان فعالیت خود را آغاز نموده و مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های رادیولوژی دندان می باشد.

رادیولوژی دندان و انواع آن

امروزه جهت انجام رادیولوژی دندان، روش های متفاوت و دستگاه های پیشرفته تری مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در این صورت توانسته اند امکان رادیولوژی داخل دهانی و خارج دهانی را برای فرد فراهم می آورد. بدین ترتیب دندانپزشک متناسب با وضعیت مراجعه کننده، مناسب ترین روش رادیولوژی دندان را برای فرد تجویز می کند. رادیوگرافی پری اکلوزال، پری آپیکال، OPG، پانورامیک، دیجیتالی و CBCT از جمله روش های رایج در امور رادیولوژی دندان به شمار می روند. بدین ترتیب دندانپزشک با مشاهدۀ نتایج رادیوگرافی دندان، می توانند بهترین روش درمانی را برای فرد انتخاب نمایند. خدمات سی بی سی تی دندان توسط این مجموعه ارائه می شود.

هدف از انجام رادیولوژی دندان ، مشاهدۀ قسمت های مختلف بافت نرم و سخت دهان و فک و صورت می باشد. بدین وسیله وجود کیست در نسوج نرم فک، عفونت، ترک خوردگی دندان، پوسیدگی های نهفتۀ میان دندان ها، ناهنجاری های ایجاد شده در فک، وضعیت رشد و ریشۀ دندان ها، چکاپ دندان ها از نظر پوسیدگی، وضعیت روند درمان ارتودنسی، ایمپلنت دندان، اجرای صحیح عصب کشی دندان و ... مورد بررسی دقیق قرار گرفته می شوند. لذا به همین دلیل شاهد رشد تکنولوژی رادیولوژی دندان در سطح جهان می باشیم و همواره شاهد ساخت دستگاه های پیشرفته تر در این حوزه هستیم. اگر به دنبال انجام به روزترین روش های رادیولوژی دندان می باشید می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 248
نمایش همه
علاقه مندی ها ()