نایلون حبابدار نوعی پلاستیکی است که دارای خاصیت ضربه گیری می باشد. این نوع پلاستیک نیز حاصل مواد پلیمری است که در صنعت پلاستیک مورد استفاده قرار گرفته می شوند. از موارد اصلی تشکیل دهندۀ پلاستیک حبابدار می توان به مواد LDPE و LLDPE اشاره نمود. از کاربردهای اصلی این نوع پلاستیک می توان به مصارف پوشانندگی آن اشاره نمود. نایلون حباب دار یکی از مشتقات پلیمری است که با استفاده از آن نایلون های معمولی ساخته می شوند.

فرآیند تولید نایلون حبابدار متفاوت از پلاستیک های رایج صورت می پذیرد. تولید و  فروش نایلون حباب دار به صورت رولی و کیسه ای است که می توانید در ابتدا از طریق مجموعۀ ناب پلاستیک موجودیت آنها را استعلام نموده و سپس نسبت به خرید پلاستیک اقدام نمائید.

مصارف گستردۀ پلاستیک حبابدار را می توانید در صنایع مختلف منجمله صنعت تولید محصولات شیشه و بلور، لوازم خانگی، تجهیزات برقی، قطعات خودرو، تولید انواع شیرآلات و تجهیزات ساختمانی و .... ملاحظه نمائید.

خرید نایلون حبابدار ضربه گیر

روند تولید نایلون حباب دار بدین شکل است که در ابتدا، مواد اولیه یا همان مواد پلیمری توسط دستگاه های میکسر با یکدیگر ترکیب می شوند و سپس به وسیلۀ سیستم مکندۀ دستگاه، مواد ترکیب شده به قسمت قیف دستگاه انتقال پیدا می کنند.

در مرحلۀ بعدی توسط سیلندرهای مخصوص، مواد اولیه به بخش قالب گیری دستگاه انتقال می شود و سپس به کمک المنت ها به مواد حرارت داده و مواد مذاب بر روی قالب دستگاه هدایت شده و لایۀ میانی با هوا پر می شود. بدین ترتیب تولید کنندگان توانسته اند موفق به تولید انواع نایلون حباب دار به صورت چند لایه ای شوند. بدین ترتیب صنایع مختلف متناسب با نوع مصارفی که جهت امور بسته بندی اقلام در نظر دارند، می توانند خرید نایلون حبابدار سه بعدی و یا دو بعدی را از طریق مجموعۀ ناب پلاستیک تهیه نمایند.

ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 227
نمایش همه
علاقه مندی ها ()