سی تی اسکن دندان با عنوان توموگرافی کامپیوتری نیز شناخته می شود که بر پایۀ تصویربرداری اشعۀ ایکس صورت می پذیرد. این شیوۀ تصویربرداری به عنوان روش تشخیصی از ناحیۀ فک و صورت انجام می گیرد و از وضوح تصویر بالایی برخوردار هستند. در نتیجه دندانپزشک با مشاهدۀ نتایج رادیولوژی دندان راحت تر می تواند مناسب ترین روش درمانی را برای بیمار برنامه ریزی کند. توسط عکس برداری سی تی اسکن دندان قسمت های مختلف دهان منجمله بافت های نرم ، استخوان و مسیر های عصبی قابل رویت هستند. نکتۀ قابل توجهی که در حوزه ی دریافت خدمات سی تی اسکن دندان  وجود دارد، این است که نیاز به هیچ گونه آمادگی خاصی ندارد که البته می بایست فرد در ابتدا وسایل فلزی و زیورآلات موجود در ناحیۀ سر و گردن را از خود جدا کند چون می تواند اختلالاتی در نتایج سی تی اسکن دندان بوجود آورد. مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل با بهره گیری از نیروی متخصص و تجهیزات پیشرفته، توانسته کلینیک خود را در حوزۀ تصویربرداری دندان آماده نماید.

اهمیت سی تی اسکن دندان برای دندانپزشکان

اجرای سی تی اسکن دندان به دلیل ایجاد تصاویر با دقت بیشتر از سوی دندانپزشکان مورد استقبال قرار گرفته است. به طور کلی این شیوۀ تصویربرداری دندان، تصاویر دقیق تری از بافت ها و اندام داخلی دهان را برای متخصص فراهم می آورد. از مهمترین مزایای سی تی اسکن دندان می توان به وضوح کنتراست، ارائه اطلاعات بیشتر، قابلیت تصویربرداری همزمان از بافت نرم و استخوان ها اشاره نمود. ضمن آنکه توسط این شیوۀ رادیولوژی دندان می توان امکان تجزیه و تحلیل بیماری های متفاوتی منجمله تومورهای استخوانی، عفونت، حفره، رشد غیر متعارف دندان ها، دندان های نهفته و ...  که در ناحیۀ فک و صورت بوجود می آیند، فراهم نمود.

بدیهی است چندین دهه از اختراع دستگاه سی تی اسکن دندان می گذرد و دندانپزشکان و جراحان توانسته اند با بهره گیری از این تکنولوژی پیشرفته بتوانند موفق به درمان اکثر بیماران گردند. ضمن آنکه امکان ارائه خدمات زیبایی دندان را به سهولت برای آنان فراهم نموده است. جهت رزرو نوبت و استعلام قیمت خدمات سی بی سی تی دندان  و سی تی اسکن دندان می توانید با بخش پذیرش مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل تماس بگیرید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 238
نمایش همه
علاقه مندی ها ()