بهترین خرید باسکول محک از سایت دیجی اسکال :

در این مقاله به توضیح باسکول محک می پردازیم. یکی از مسائلی که بشر همواره با آن سر و کار داشته است ابزار و تجهیزاتی برای وزن کردن اجسام، کالا و محصولات مختلف می باشد. در نظر داشته باشید که از دیرباز انسان برای توزین مواد مختلف در پی استفاده از دستگاهی بود که این کار را به شکلی دقیق انجام دهد، اما مطمئناً در گذشته آنچنان این مقوله میسر نشد. زیرا دستگاه های محاسبه وزن در گذشته مکانیزم آنالوگی داشتند بنابراین توزین اجسام و مواد مختلف به شکلی دقیقی انجام می شد، البته در نظر داشته باشید که عموما مواد سبک قابل توزین بودند و برای وزن کردن اجسام سنگین تجهیزات و ابزاری در دسترس بشر نبود. فروش باسکول محک از طریق سایت انجام می گیرد. 

با پیشرفت علم و تکنولوژی انسان توانست از ابزارآلات مختلف و فلزات گوناگون دستگاه هایی برای توزین اجسام مختلف اختراع کند، مطمئناً این دستگاه ها فرایند توزین را به شکلی بسیار دقیق نسبت به گذشته انجام می دادند. اما باز هم فرایند وزن کردند با دقت کامل انجام نمی شد، رفته رفته فناوری دیجیتالی در این دستگاه ها تلفیق شد و بالاخره ترازو و باسکول های امروزی ماحصل تلاش های انسان بوده است. گستردگی باسکول ها و ترازو ها امروزه نا محدود می باشد، در واقع ابتدا این ابزار برای تمامی مصارف به صورت واحد استفاده می‌شد. اما امروزه در تمامی مراکز توزین وزن یک مدل خاص که دقیقا منطبق با آن مصارف باشد مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین فرایند توزین بسیار با دقت و کامل انجام می شود. باسکول ها در ظرفیت های مختلف ساخته می شوند برخی از آنها قادرند دهها تن را به شکلی کاملاً دقیق وزن کنند. در ادامه این مقاله می‌خواهیم در خصوص یکی از مدل های محبوب و پرفروش باسکول صحبت کنیم، بنابراین تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

فروشگاه دیجی اسکال - باسکول محک چرخ پاترولی مدل ۱۳۰۰۰:

باسکول محک چرخ پاترولی یکی از مدل های جالب باسکول های کمپانی محک می باشد، امتیاز این باسکول داشتن چرخ هایی مانند پاترول می باشد که این قابلیت را به باسکول می دهد که در تمامی جهات بتواند به سادگی گردش داشته باشد و این یکی از ویژگی های منحصر به فرد باسکول محک می باشد.

فروشگاه دیجی اسکال - ابعاد و ظرفیت توزین باسکول محک چرخ پاترولی مدل ۱۳۰۰۰:

در نظر داشته باشید که ظرفیت توزین باسکول محک یک تن می باشد و یکی از باسکول های مصارف صنعتی به حساب می آید، دقتی که این باسکول دارد حدود ۱۰۰ گرم است در واقع نسبت به ظرفیت باسکول این عدد خیره‌ کننده است. همانطور که اشاره شد عموماً مصارف این باسکول صنعتی است بنابراین باسکول باید دارای بدنه مقاوم باشد، در پیرو این موضوع باید بگوییم که کفه توزین این دستگاه از فلز ساخته شده است که به سادگی قادر است در برابر ضربه و فشار مقاومت داشته باشد. بدنه این دستگاه نیز از فلز ساخته شده است درخصوص سایز و ابعاد این  انواع باسکول باید بگویم که دارای ابعاد ۱ متر در ۱ متر می باشد.

فروشگاه دیجی اسکال

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 202
نمایش همه
علاقه مندی ها ()