فیلتر شنی  از وسیله هایی است که به منظور زلال سازی آب مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از فیلتر شنی می توان املاح و را از آب را جداسازی نمود. به دلیل عالی بودن آب ، املاح زیادی در آن حل می شود و به همین جهت برای مصارف شهری و صنعتی نیاز است که املاح آب جدا شود و آب زلال مورد استفاده قرار گیرد به همین منظور از انواع دستگاه ها و پکیج های تصفیه آب استفاده می شود. برای مکان هایی است که نیاز به تصفیه آب دارند و به دلیل ضعف در تصفیه آب شهری، استفاده از فیلتر شنی  در شرایطی ضروری است. با استفاده از فیلتر شنی، شن و ماسه ، گل و لای، کدورت، ذرات معلق و کلر آزاد جدا می شود.

خرید اینترنتی فیلتر شنی  

فروش فیلتر شنی توسط شرکت اطلس آب به صورت اینترنتی انجام می گیرد ، این مجموعه انواع بهترین فیلتر شنی ها را با طراحی های استاندارد و عملکرد فوق العاده به شما ارائه می کند. برای تهیه ی فیلتر شنی باید در ابتدا به این نکته توجه داشته باشید که آبی می خواهید با استفاده از فیلتر شنی تصفیه کنید دارای چه مقدار کدورت است و فیلتر شنی را متناسب با نیازتان تهیه کنید.

جنس فیلتر شنی  

جنس بدنه ی فیلتر شنی می تواند از استنلس استیل، فایبر گلاس ، کربن استیل و گالوانیزه و.. باشد بنابراین می توانید نوع مناسب از فیلتر شنی  را تهیه کنید. در شرکت اطلس آب انواع فیلتر شنی و سایر تجهیزات تصفیه آب با کیفیت بسیار عالی عرضه می شود. برای خرید فیلتر شنی مانند خرید فیلتر شنی FRP  از طریق سایت اطلس آب اقدام نمایید. همچنین کارشناسان ما اطلاعت لازم را درباره ی دستگاه ها به شما ارائه می کنند.

 

    شرکت اطلس آب 

  آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

                 ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 207
نمایش همه
علاقه مندی ها ()