طرح توجیهی به عنوان طرح امکان سنجی گردآوری می شود و به نوعی زوایای مختلف اجرای یک پروژه مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد. در گزارش طرح توجیهی موارد مهمی از جمله مسائل اقتصادی، فنی، حقوقی و برنامه ریزی مورد سنجش قرار گرفته می شوند. بدین ترتیب بتوانند میزان احتمال موفقیت آمیز بودن راه اندازی یک پروژه را مورد بررسی دقیق قرار دهند. صرف هزینه برای نگارش انواع طرح توجیهی نسبت به سرمایه ای که ممکن است حین انجام پروژه های ناموفق صرف می شود، بسیار مقرون به صرفه می باشد. گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا به عنوان مرکز ارائه دهندۀ خدمات مشاوره و برنامه ریزی کسب و کار راه اندازی شده است و بدین ترتیب قادر به جمع آوری اطلاعات جامع و ارزیابی تمام جوانب اجرای یک پروژه می باشند.

گزارش نویسی طرح توجیهی با ابزارهای مخصوص

هدف کلی از تهیۀ طرح توجیهی، این است که زوایای مختلف اجرای یک پروژه مورد بررسی قرار گرفته می شود. در واقع مهندسین مشاور تلاش می کنند اجرای هر یک از مراحل پروژه را به صورت طرح توجیهی مکتوب و گزارش نویسی آن را انجام دهند و میزان موفقیت و دلایل عدم اجرای موفقیت آمیز پروژه را مشخص نمایند. به طور کلی جهت انجام یک طرح توجیهی استاندارد و قابل قبول می بایست از ابزارآلات مخصوص بهره گرفته شود. طرح توجیهی تولید الیاف پلی استر از ضایعات پت توسط این مجموعه ارائه می شود. 

امروزه با افزایش تنوع مشاغل و کسب و کارهای مختلف، شاهد راه اندازی پروژه های جدید و سرمایه گذاری های متعددی در صنایع مختلف می باشیم. بنابراین افرادی که قصد دارند در این زمینه سرمایه گذاری انجام دهند، بایستی شناخت جامعی از بازار تقاضا، تأمین بودجه و همچنین مسائل اقتصادی جامعه داشته باشند. لذا جمع آوری این اطلاعات نیازمند به تخصص و مشاورین حرفه ای دارد تا به صورت طرح توجیهی بتوانند گردآوری نمایند. گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا با سال ها کسب تجربه، توانایی ارائه گردآوری و نگارش طرح توجیهی کسب و کارهای مختلف را به صورت یک طرح آماده و یا کاملاً تخصصی و سفارشی دارند.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 211
نمایش همه
علاقه مندی ها ()