سوئیچ کیا قطعۀ اصلی برای روشن کردن خودرو به شمار می رود. متناسب با مدل های مختلف شرکت خودروسازی کیا، ریموت کیا با تکنولوژی پیشرفته تعریف می شوند تا سطح امنیتی اتومبیل را نسبت به سرقت کردن ارتقاء ببخشند. به طور کلی با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته شرکت خودروسازی کیا اقدام به طراحی و ساخت سوئیچ کیا نموده اند. بدین ترتیب متناسب با مدل های مختلف اتومبیل با تکنیک های متفاوت روند ساخت سوئیچ کیا توسط افراد خبره انجام می پذیرد. بدون شک رانندگان در وهله ای با مشکل گم شدن ریموت و یا سوئیچ خودرو رو به رو می شوند و به همین دلیل نیازمند به ساخت سوئیچ یدک کیا و کپی ریموت کیا داشته باشند. مرکز تخصصی تهران کار کی به صورت حرفه ای قادر به ارائه خدمات تعمیرات و ساخت انواع ریموت و سوئیچ کیا، هیوندا، بنز، بی ام و ، پورشه و ... به صورت کاملاً تضمین شده می باشند.

از جمله خودروهای کیا می توان به اسپورتیج، کادنزا، سراتو، اوپیروس، موهاوی، سانتافه، بپیکانتو، اپتیما و ... اشاره نمود که مجهز به سوئیچ و ریموت کیا مجزا و متفاوت از یکدیگر می باشند که با کددهی متفاوت برای اتومبیل ها تعریف می شوند. بدیهی است زمان سفارش ساخت ریموت کیا ، با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک، تمام پروسۀ حذف کد، تعریف کددهی جدید، تراشیدن تیغۀ کلید و مواردی از این قبیل انجام می پذیرد. لازم به ذکر است که مجموعۀ تهران کار کی علاوه بر ارائه خدمات مذکور، خدمات دیگری منجمله باز کردن درب اتومبیل بدون کلید ریموت کیا را انجام می دهد و این پروسه تنها با استفاده از دستگاه تراش CNC بدون صدمه به قفل درب صورت می پذیرد.

جهت دریافت هر گونه خدمات حرفه ای و مطمئن در حوزۀ ساخت سوئیچ کیا و انواع ریموت خودروهای قدیمی و جدید کیا می توانید با مجموعۀ تهران کار کی تماس نموده و هماهنگ نمائید.

   تهران کار کی

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 189
نمایش همه
علاقه مندی ها ()