دستگاه تصفیه آب صنعتی وسیله ای است که برای پاکسازی آب از آن استفاده می شود. دستگاه تصفیه آب دارای ویژگی های بسیار خوبی است و برای مصارف خانگی و صنعتی از آن استفاده می شود. دستگاه تصفیه آب صنعتی  به روش اسمز معکوس ، یکی از دستگاه های آب شیرین کن است که برای تهیه آب شرب صنایع غذایی ، آب آشامیدنی ، برای خانه ها و مراکز دیگر، کاربرد های پزشکی و درمانی، استفاده در صنایع سنگین ، از بین بردن سختی و املاح آب برای برج های خنک کننده ، استفاده در دستگاه های تهویه، دامداری و باغداری و... به کار می رود.

شرکت اطلس آب توزیع انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی و خانگی را با کیفیت بسیار عالی انجام داده و یکی از فعالان در حوزه ی ارائه ی دستگاه ها و تجهیزات تصفیه آب می باشد. برای اطلاع از  قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی با کارشناسان ما در اطلس آب تماس بگیرید.

عملکرد دستگاه تصفیه آب صنعتی

در تصفیه آب توسط دستگاه تصفیه آب صنعتی ، در ابتدا تزریق کلر انجام می گیرد تا موجب حذف مواد شیمیایی آب شود. سپس پیش تصفیه اب با استفاده از فیلتراسیون کلی انجام می گیرد که از فیلتر شنی و کربنی انجام می گیرد. پس از آن نوبت به حذف ذرات با استفاده از فیلتر میکرونی می رسد که در این مرحله جامدات و ذرات از آب حذف می شوند و پس از آن سیستم اسمز معکوس به کار گرفته می شود تا آب شیرین شود و در این مرحله از دستگاه تصفیه آب صنعتی ، مواد شیمیایی آب نیز از بین می رود. در مرحله ی آخر نیز تزریق آنتی اسکالانت به آب انجام می گیرد تا از رسوب در آب جلوگیری شود. در صورت نیاز به دریافت مشاوره برای خرید انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی ، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شرکت اطلس آب

  آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 210
نمایش همه
علاقه مندی ها ()