آینه کنسول یکی از لوازم تزئینی منزل محسوب می شود که خیلی از افراد جهت جلوه بخشیدن به فضای دکوراسیون اتاق نشیمن، راهرو و یا اتاق میهمان استفاده می نمایند. فروش آینه کنسول در طرح و جنس متفاوت صورت می پذیرد. در نتیجه متناسب با فضای دکوراسیون منزل و سبک چیدمان لوازم خانگی می توانید انتخاب و خرید آینه کنسول را انجام دهید. فروشگاه بهسازان چوب به عنوان یکی از مراکز معتبر در حوزۀ فروش لوازم خانگی چوبی در حال فعالیت می باشند که توانسته اند موفق به عرضۀ انواع آینه کنسول در طرح های مدرن و امروزی گردند.

سفارش اینترنتی آینه کنسول مدرن و سلطنتی

اگر در پی خرید میز و آینه کنسول چوبی هستید، می توانید از میان محصولات موجود در بازار، بهترین مدل آن را متناسب با فضای دکوراسیون کلاسیک و مدرن خریداری نمائید. قیمت آینه کنسول در بازار بر اساس مدل، جنس و ابعاد آن تعیین می گردد. در نتیجه متناسب با فضای خالی که در نمای دکوراسیون مشاهده می نمائید، می توانید بهترین مدل آینه کنسول را انتخاب و تهیه نمائید. خرید کتابخانه خانگی را از این مجموعه با قیمت ارزان انجام دهید. 

طراحی میز و آینه کنسول به نحوی است که به منظور وسیلۀ تزئینی و نقطۀ کانونی محیط به کار برده شود. نکات متعددی در انتخاب آینه کنسول نهفته می باشد که می توان به حفظ هارمونی سبک طراحی و ترکیب رنگی آن با دیگر تجهیزات دکوراسیون داخلی اشاره نمود. پیش از انتخاب میز و آینه کنسول باید به نوع کاربری که شما در نظر دارید، توجه داشته باشید. چرا که برخی از افراد آینه کنسول را جایگزین میز آرایش می نمایند و از میان طرح های این محصول، مناسب ترین میز و آینه کنسول را متناسب با اتاق خواب انتخاب می کنند. این در حالی است که برخی از افراد تنها به منظور جلوه بخشیدن به فضای دکوراسیون سالن پذیرایی و راهرو اقدام به خرید آینه کنسول لوکس سلطنتی می نمایند. جهت مشاهدۀ بروزترین مدل های آینه کنسول می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 220
نمایش همه
علاقه مندی ها ()