قطعاً عموم افراد با صندلی راک یا صندلی گهواره ای آشنا هستند چون یکی از وسایل خانگی خاطره انگیز به شمار می رود. با توجه به اینکه در جهانی با تکنولوژی های پیشرفته و پیچیده زندگی می کنیم، حفظ ماهیت یک سری از وسایل قدیمی می تواند حس خوشایندی برای افراد به ارمغان آورد. امروزه شاهد ساخت محصولات متنوع در بازار هستیم که افراد مختلف توانسته اند با بهره گیری از متریال با کیفیت و متنوع، محصولاتی کاربردی تولید و عرضه نمایند. با این وجود برخی از کالاها هستند که همچنان ماهیت خود را حفظ نموده و خیلی از افراد خواستار تهیۀ همان وسیله هستند. به همین دلیل شاهد فروش صندلی راک در طرح های قدیمی و مدرن هستیم. اگر به دنبال خرید صندلی راک مدرن هستید، پیشنهاد می کنیم نگاهی به محصولات موجود در فروشگاه بهسازان چوب داشته باشید.

خرید صندلی راک مدرن ارزان

انتخاب صندلی راک برای افرادی که قصد دارند از دغدغه های روزمره خلاص شوند، بهترین گزینه محسوب می شود. به طور کلی حرکاتی همچون تاب سواری و ورزش سبک می تواند در آرامش بخشیدن به افراد کمک کند. به همین دلیل خیلی از افراد مشتاق خرید صندلی راک هستند چون امکان حرکت دوار همچون گهواره را برای فرد مهیا می سازد. بدین ترتیب برای افراد خیلی فرح بخش است و حس آرامش و آسودگی خاطر را به ارمغان می آورد. از نظر طب ایرانی، این حرکات باعث کاهش نفخ معده و روده می شود و به راحتی اعضای بدن کمک می کند.

قیمت صندلی راک به جنس، مدل و سایز آن بستگی دارد. بنابراین امکان خرید صندلی راک ارزان و همچنین گران قیمت وجود دارد. بدین ترتیب متناسب با توان مالی که از آن برخوردار هستید، می توانید بهترین خرید آینه کنسول و صندلی راک را از طریق فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب داشته باشید. این مجموعۀ معتبر انواع صندلی راک مبله مکانیزم پاف دار را عرضه می کند.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 186
نمایش همه
علاقه مندی ها ()