آموزش از راه دور تحت یک چارچوب مشخص توسط برخی از مراکز آموزشی به دانش آموزان ارائه داده می شود. هر کدام از مراحل بر اساس یک شکل سازمانی استاندارد برنامه ریزی می شود. نظام های مکاتبه ای، نظام های آموزشی رادیو تلویزیونی، نظام های چند رسانه ای و نظام های اینترنتی که هر کدام از آنها بخش های مختلفی را به خود اختصاص می دهند و در قالب های متفاوت به متقاضیان ارائه داده می شود. به طور کلی در سیستم آموزش از راه دور، تمام جوانب منجمله اصول نوشتاری، شنیداری، ویدئویی و رایانه ای در نظر گرفته می شود تا بدین وسیله دانش آموزانی که نمی توانند حضور فیزیکی در مدارس داشته باشند، بتوانند از مزایای سیستم خدمات آموزش از راه دور بهره مند گردند.

شرح خدمات مدارس آموزش از راه دور

مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها به صورت حرفه ای توانسته سیستم آموزش از راه دور را راه اندازی نموده و بهترین خدمات را در حوزۀ آموزش مجازی به دانش آموزان در سراسر کشور ارائه دهند.

اگر از ان دسته افرادی هستید که شرایط مناسبی برای حضور فیزیکی در مدارس را ندارید، می توانید با ثبت نام در مدارس آموزش از راه دور، بتوانید مانع از ترک تحصیل خود شوید. از این رو شاهد گسترش فعالیت این مراکز در سراسر کشور می باشیم. والدین اگر تلاش دارید از ترک تحصیل فرزندان خود جلوگیری کنید می توانید آنها را در مدارس آموزش از راه دور ثبت نام نمائید. جهت اطلاع از شرایط و چگونگی ثبت نام در مدرسه های مجازی می توانید با دفتر آموزش مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها تماس حاصل فرمائید. این مجموعۀ معتبر دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ ارائه خدمات آموزش مجازی می باشد و توانسته اند با بهره گیری از نرم افزار مخصوص، کلاس آنلاین را برگزار نمایند.

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 284
نمایش همه
علاقه مندی ها ()