نقاشی ساختمان بر اساس یک سری اصول مرحله به مرحله انجام می شود. بنابراین فردی که دست به رنگ آمیزی دیوار و سقف می زند، بایستی با کلیۀ اصول اولیه آشنا باشد که در نهایت بتواند نتیجۀ قابل قبولی را در معرض دید بینندگان قرار دهد. اجرای نقاشی ساختمان چند مرحله ای است و رعایت اصول بر روی کیفیت نتیجۀ کار مؤثر خواهد بود. یک نقاش ساختمان مجرب پیش از هر اقدامی، تمام جوانب کار را در نظر می گیرد که بتواند رنگ آمیزی نمای داخلی و خارجی ساختمان را با بهترین کیفیت انجام دهند. مجموعۀ رنگ کاران به عنوان یکی از گروه های ساختمانی مجرب در زمینۀ نقاشی ساختمان با تکنیک های مختلف فعالیت دارند. همواره در راستای ارائه بهترین خدمات نقاشی ساختمان به مشتریان در منطقۀ تهران می باشند.

تکنیک های مختلف نقاشی ساختمان

رنگ روغن، رنگ پلاستیک، رنگ پتینه، رنگ بلکا، رنگ مولتی کالر، رنگ کنیتکس و ... برخی از انواع رنگ موجود در بازار به شمار می روند که توسط  نقاش ساختمان جهت نقاشی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در واقع با انتخاب رنگ های متفاوت می توان نقاشی ساختمان را با تکنیک های شیک و مدرن اجرا نمود. هر کدام از رنگ ها دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد هستند که یک نقاش ساختمان بایستی با نحوۀ کار کردن با آنها آشنا باشد که به صورت اصولی بتواند جهت رنگ آمیزی سطوح از آنها بهره مند گردند.

نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک متقاضیان بیشتری دارد چون از قیمت مناسب و کیفیت بالایی برخوردار است. ضمن آنکه شرایط رنگ آمیزی با رنگ پلاستیک ساده تر از رنگ روغن می باشد چون حلال آن آب بوده و در مدت زمان کوتاهی می توان انجام داد. بدین ترتیب متناسب با فضای دکوراسیون منزل می توانید از طریق گروه رنگ کاران ساختمان اقدام نمائید.

 ارتباط با گروه نقاشی ساختمانی 

آدرس: تهرانپارس خیابان امین خیابان امیر شرقی پلاک ۷۴

ایمیل: info@rangkaran.com

شماره تماس : 09124447263   بیرامی

شماره تماس: 09197361233 - 02177248655              

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 209
نمایش همه
علاقه مندی ها ()