خرید لاستیک برای اتومبیل ضرورت دارد چون یک قطعۀ مصرفی برای خودرو محسوب می شود. عوامل متعددی وجود دارد که باعث می گردد افراد در انتخاب و خرید تایر خودرو سردرگم باشند. بنابراین متناسب با مدل اتومبیل به سهولت می توانید اقدام به خرید لاستیک نمائید. شرایط محیطی، شاخص حداکثر سرعت مجاز خودرو، حداکثر توان تایر بر اساس بار مجاز، مقیاس توان تحمل حرارت بالا و ... موارد اصلی هستند که بر اساس جداول استاندارد به عنوان مشخصات فنی بر روی اتومبیل درج می شوند. هم اکنون می توانید با مراجعه به فروشگاه چرخ و یدک از میان محصولات موجود، بر مبنای مدل اتومبیل و مشخصات فنی آن، انتخاب خود را در خصوص خرید لاستیک ارزان انجام دهید.

خرید لاستیک بر اساس مشخصات فنی آن ها

لاستیک خودرو تنوع زیادی دارد که البته بایستی بدان اشاره نمود که نمی توانند گزینۀ مناسبی برای اتومبیل شما محسوب گردد. هر اتومبیل متناسب با ویژگی و مشخصات فنی که دارد، بایستی تجهیز به تایر استاندارد و مناسب باشد. عوامل متعددی در انتخاب و خرید لاستیک نهفته است که تأثیر مستقیم بر روی بازدهی و کنترل پذیری فرمان اتومبیل دارد. در همین راستا با خرید لاستیک رادیال مناسب برای اتومبیل خود، می توانید تجربۀ متفاوتی از رانندگی داشته باشید.

جهت خرید لاستیک جدید برای اتومبیل، لازم است که اطلاعات جامعی در خصوص سایز تایر، درجه سرعت، میزان سایش آج، نوع ساختار (رادیال و بایاس)، سال تولید تایر و ... را بدانید. چنین اطلاعاتی بر روی دیوارۀ خارجی لاستیک خودرو و همچین درون دفترچه راهنمای مالک درج می گردد. البته در حال حاضر می توانید به صورت اینترنتی و با مراجعه به نمایندگی فروش لاستیک همچون فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک دسترسی لازم به کلیۀ مشخصات فنی لاستیک های خودرو داشته باشید. سپس متناسب با مدل اتومبیل به راحتی می توانید از میان محصولات موجود در مرکز فروش اینترنتی لاستیک ، اقدام به خرید لاستیک سواری با برندهای معروف میشلن، نکسن، کومهو، هانکوک و ... نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 149
نمایش همه
علاقه مندی ها ()