نماشویی دارای مزایای متعددی است که می توان به ترمیم و بازسازی قسمت های آسیب دیدۀ نمای ساختمان اشاره نمود. ترک خوردگی هایی که در طی سال ها بر روی نمای ساختمان بوجود آمده است و عدم رسیدگی به موقع نسبت به آنها، می تواند در بلند مدت خسارت بیشتری به ساختمان وارد کند. بنابراین اجرای نماشویی علاوه بر اینکه زیبایی اولیۀ نمای ساختمان را باز می گرداند بلکه زمان مناسبی برای مرمت کاری نمای ساختمان محسوب می شود.

گروه کار در ارتفاع نماروز چند سال متوالی است که در زمینۀ خدمات ساختمانی مانند خدمات نماشویی فعالیت دارند و توانسته اند با بهره گیری از ابزارآلات مناسب، اجرای نماشویی ساختمان های مختلف را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

نماشویی ساختمان اداری و تجاری

امروزه روش اجرای نماشویی بر اساس فاکتورهای مختلفی صورت می پذیرد که می توان به جنس مصالح ساختمانی و طراحی نما اشاره نمود. با این تفاسیر جهت انجام نماشویی ساختمان اداری، تجاری، مسکونی، درمانی و غیره می توان از روش های روتین معمولی و یا با استفاده از دستگاه های مخصوص همچون واترجت و سند بلاست انجام داد.

معمولاً جهت انجام شستشوی نمای ساختمان کامپوزیت و شیشه، بهترین روش استفاده از دستمال، تی و مواد شویندۀ معمولی می باشد. این در حالی است که جهت نماشویی ساختمان سنگ، سیمان و امثال آن که ماهیت غیر صیقلی دارند، از دستگاه های واترجت و سند بلاست بهره گرفته می شود. بدین وسیله نمی توان همان ابتدای کار به طور دقیق قیمت نماشویی را مشخص نمود ولی کارشناسان خبره پس از بررسی تمام جوانب به صورت تقریبی می توانند هزینۀ اجرای نماشویی را محاسبه و اعلام نمایند. امروزه گروه ساختمانی نماروز با اتکاء به نیروی انسانی توانمند و همچنین بهره گیری از دستگاه و تجهیزات پیشرفته، قادر به اجرای نماشویی ساختمان با طناب، داربست و دیگر تجهیزات کار در ارتفاع در مدت زمان کوتاه و کیفیت عالی می باشند.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 211
نمایش همه
علاقه مندی ها ()