ویدئو پروژکتور مدل T48 از پرفروش ترین محصولات نیزار کالا به شمار می رود که تجهیز به قابلیت های پیشرفته تری است. به همین دلیل افرادی که به دنبال نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور هستند، این نوع دستگاه را انتخاب می کنند. امروزه برای بیشتر افراد سایز دستگاه پروژکتور و وزن آن حائز اهمیت است و عمدتاً به دنبال ویدئو پروژکتور پرتابل هستند و این دستگاه نیز دارای این ویژگی است. زمان خرید ویدئو پروژکتور مدل T48  ، توصیه می کنیم به طور دقیق مشخصات فنی دستگاه را بررسی نموده و سپس متناسب با نیاز مجموعه آن را خریداری نمائید. فروشگاه نیزار کالا به عنوان سازنده و عرضه کنندۀ دستگاه های پروژکتور، امکان خرید ویدئو پروژکتور مدل T48 را همراه با تخفیف ویژه برای مشتریان علاقه مند فراهم نموده است.

خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی T48 همراه با گارانتی

ویدئو پروژکتور T48 دارای قابلیت ارتباط بدون کابل با دیگر دستگاه های دیجیتالی است چون دارای امکان ارتباط با امواج WIFI می باشد. پرده نمایشگر 50 الی 300 اینچی مینی ویدئو پروژکتور مدل T48  تا فاصلۀ 4 متر از دستگاه قابلیت پخش مستقیم داده های تصویری، داکیومنت و صوتی را دارد. از مشخصات فنی تصویری این دستگاه می توان به رزولوشن بالای آن اشاره نمود که امکان پخش تصاویر FULL HD و همچنین 4K را با رزولوشن 1920*1080 را دارد. این دستگاه دارای قابلیت تصحیح زاویۀ تصویر به میزان 15 درجه می باشد و پاسخگوی میزان کنتراست 1 به 1800 است. شدت روشنایی 6 هزار انسل لومنس را پشتیبانی می کند. خرید مینی ویدئو پروژکتور T22 plus را از این مجموعه با بهترین قیمت انجام دهید. 

از دیگر مشخصان فنی آن می توان به طول عمر بالای لامپ که 50 هزار ساعت را در حالت معمولی و ECO را پشتیبانی می کند، اشاره نمود. میزان مصرف برق این دستگاه پروژکتور 220V و 50 الی 60HZ برابر می باشد. هم اکنون از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا با قیمت ارزان تر از بازار می توانید به صورت آنلاین همراه با گارانتی معتبر ویدئو پروژکتور مدل T48 را سفارش دهید.

  فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 212
نمایش همه
علاقه مندی ها ()