قطعات لودر کوماتسو شامل اجزای مختلفی است که هر کدام از آنها به منظور انجام فعالیت خاص در طراحی آن به کار برده شده اند. کمپانی کوماتسو در کشور ژاپن فعالیت حرفه ای خود را آغاز نمود و توانست با بهره گیری از نیروی انسانی متخصص و تکنولوژی روز، انواع ماشین آلات سنگین منجمله لودر، بیل مکانیکی، گریدر و ... را تولید و روانۀ بازار جهان نماید.

در داخل شاهد به کارگیری انواع لودر کوماتسو هستیم که در نتیجۀ این اتفاق، بخشی از بازار خرید و فروش لوازم یدکی ماشین های سنگین به فروش قطعات لودر کوماتسو اختصاص پیدا کرده است. فروشگاه سرویس قطعه به عنوان یکی از واردکنندگان تجهیزات ماشین آلات راهسازی، انواع قطعات لودر کوماتسو را در مدل های رایج در کشور عرضه می کنند.

خرید قطعات انواع لودر کوماتسو اصل

اگر در پی تعمیر و یا تعویض برخی از قطعات لودر کوماتسو هستید، توصیه می کنیم جهت تأمین چنین لوازم یدکی به مراکز معتبر مراجعه نمائید چون اکثر لوازم یدکی ماشین آلات سنگین وارداتی هستند. در نتیجه اصل بودن چنین قطعاتی برای دارندگان لودرهای کوماتسو حائز اهمیت می باشد. استفاده از قطعات فیک و بی کیفیت می تواند صدمات جدی به دیگر لوازم یدکی لودر کوماتسو وارد کند و به همین دلیل توصیه می کنیم نسبت به اورجینال بودن قطعات اطمینان حاصل نمائید.

لودر از جمله ماشین هایی است که جهت خاکبرداری و جا به جایی برخی از اقلام مورد استفاده قرار گرفته می شود و بدون آن نمی توان هیچ گونه پروژۀ عمرانی را اجرا نمود. جهت خرید قطعات لودر کوماتسو بایستی مشخصات فنی آن را با قطعۀ فابریک تطابق دهید و پس از انطباق و اطمینان از اورجینال بودن آن، قطعات را تهیه نمائید.

بدون شک قیمت خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو  بر مبنای نوع لوازم یدکی و مدل لودر تعیین می گردد که می توانید از طریق فروشگاه سرویس قطعه قیمت آنها را استعلام نمائید.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 152
نمایش همه
علاقه مندی ها ()