ویدئو پروژکتور مدل T22 plus یکی از مدل های ساده و در عین حال کاربردی محصولات نیزار کالا به شمار می رود که در مقالۀ این هفته تلاش داریم به معرفی آن بپردازیم.

بدون شک خرید مینی ویدئو پروژکتور مدل T22 plus یکی از انتخاب های اصلی مراکز آموزشی است چون از جمله دستگاه های پروژکتور پیشرفته و مدل جدید به شمار می رود. سایز صفحه نمایشگر این دستگاه 30 الی 200 اینچ می باشد که می توان در فاصلۀ 0.9 الی 6.2 متری از دستگاه، برای نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ در محیط های مختلف، بر روی دیوار نصب نمود. مجموعۀ نیزار کالا به عنوان سازندۀ دستگاه ویدئو پروژکتور پرتابل مدل T22 plus در حال فعالیت می باشند و در طول فعالیت حرفه ای خود توانسته اند موفق به طراحی و ساخت مدل های پیشرفته از دستگاه های پروژکتور گردند.

خرید ویدئو پروژکتور T22 plus با قابلیت وای فای

در نتیجه مؤسسات، شرکت ها، مدارس، دانشگاه ها، مراکز برگزارکننده همایش ها و ... بدون نگرانی از هزینه های بالای پروژکتورهای خارجی، با قیمت ارزان ویدئو پروژکتور مدل T22 plus را با قابلیت های پیشرفته تر می توانید خریداری نمائید. هنگام خرید ویدئو پروژکتور، بررسی قابلیت های افزوده به دستگاه برای خریدار حائز اهمیت می باشد چون بدون شک نقش بسزایی بر روی نحوۀ به کارگیری دستگاه خواهد داشت.

افرادی که به دنبال خرید پروجکشن با طول عمر بالا هستند می توانند از مزایای خرید ویدئو پروژکتور مدل T48 و مینی ویدئو پروژکتور مدل T22 plus استفاده نمایند چون این دستگاه دارای وزن سبک و ابعاد کوچکتر است و قابلیت جا به جایی این دستگاه برای افراد راحت تر می باشد. جهت ایجاد فضایی با کاربری سینمای خانگی می توانید این ویدئو پروژکتور اندرویدی با قابلیت وای فای را خریداری نمائید.

جهت سفارش آنلاین مینی ویدئو پروژکتور مدل T22 plus می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

  فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 198
نمایش همه
علاقه مندی ها ()