قطعات بیل مکانیکی کوماتسو به عنوان اجزای اصلی در عملکرد آن مؤثر هستند. در نتیجه کمپانی سازنده متناسب با ظرفیت های مختلف ماشین آلات از قطعات کوچک و بزرگ با متریال متفاوت جهت انجام فعالیت های سنگین بهره می گیرد. در نتیجه هنگامی که با آسیب دیدگی و نقص فنی هر یک از قطعات بیل مکانیکی کوماتسو رو به رو شدید، بایستی هر چه سریع تر نسبت به تعمیر آن اقدام نمائید چون بی توجهی به این موضوع مهم، می تواند صدمات جبران ناپذیری به بیل مکانیکی وارد کند و به دیگر لوازم یدکی اصلی آن فشار بیش از حد وارد نماید. در صورت نیاز به  خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو  می توانید از طریق فروشگاه سرویس قطعه ، موجود بودن آنها استعلام نمائید چون این مجموعه به صورت تخصصی در حوزۀ واردات و توزیع قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی و عمرانی فعالیت دارند.

بزرگ ترین مرکز خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو

سر بیل، دکل، موتور دیزلی، پمپ هیدرولیکی، چرخ، کابین راننده و ... برخی از دسته بندی های اصلی قطعات بیل مکانیکی کوماتسو محسوب می شوند که شامل انواع لوازم یدکی ریز و درشت هستند. سالم بودن هر کدام از آنها نقش اساسی بر روی عملکرد بیل دارد. کاربرد اصلی این ماشین را در اجرای اکثر پروژه های ساخت و ساز جهت حفاری و گودبرداری زمین ملاحظه نموده اید. طراحی و ساخت بیل مکانیکی در مدل های چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی است که در ابعاد کوچک و بزرگ ساخته می شوند و متناسب با حجم پروژه های عمرانی، اقدام به خرید بیل مکانیکی مناسب می نمایند.

در صورت نیاز به خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو ، همواره توصیه می شود به مراکز معتبر مراجعه نمائید چون اصل بودن قطعات نقش اساسی بر روی عملکرد اصلی ماشین خواهد داشت. ضمن آنکه به کارگیری قطعات تقلبی می تواند به دیگر قطعات اصلی خودرو آسیب وارد کند. جهت تأمین انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو می توانید از طریق فروشگاه سرویس قطعه اقدام نمائید.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 134
نمایش همه
علاقه مندی ها ()