آیفون تصویری تکنما از پرفروش ترین محصولات امنیتی است که در سطح بازار می توانید آن را خریداری نمائید. اگر خواستار تأمین تجهیزات امنیتی همچون آیفون تصویری برای ساختمان های مختلف هستید، می توانید از مزایای محصولات برند تکنما بهره گیرید. بدون شک متناسب با سطح امنیتی که برای ساختمان در نظر می گیرید، امکان خرید آیفون تصویری تکنما با صفحه نمایشگر لمسی و رنگی فراهم می باشد. فروشگاه تکنما شاپ در طول فعالیت حرفه ای که تا کنون انجام داده، توانسته موفق به عرضۀ محصولات متنوع آیفون تصویری تکنما گردند.

سفارش اینترنتی آیفون تصویری تکنما با قابلیت های جدید

قطعاً متناسب با نوع کاربری ساختمان و میزان امنیتی که برای آن در نظر گرفته اید، می توانید آیفون تصویری تکنما لمسی و تک رنگ خریداری نمائید. همانطور که می دانید فروش آیفون تصویری تکنما بر اساس دسته بندی های متفاوت انجام می پذیرد که می توان به میزان امکاناتی که دستگاه ها بدان تجهیز هستند، اشاره نمود. سایز صفحه نمایشگر، میزان حافظه داخلی، قابلیت تنظیم صدای زنگ، نوع صفحه نمایش، داشتن گوشی، قابلیت اتصال به پنل دوم، قابلیت ارتباط بین واحدهای داخلی و ... موارد مهمی هستند که هنگام انتخاب و خرید آیفون تصویری تکنما می توانید با دقت بررسی نمائید.

قطعاً موارد مذکور بر روی قیمت خرید آیفون تصویری تکنما مؤثر است و به همین دلیل در سطح بازار شاهد نوسان قیمت دستگاه های آیفون تصویری هستیم. متناسب با تعداد واحدهای ساختمان و تعداد درب ورودی، می توانید مناسب ترین آیفون تصویری تکنما را با امکانات و آپشن های پیشرفته خریداری نمائید. عمدتاً بر مبنای میزان رفت و آمد در ساختمان و سیاست کاری که مدیریت ساختمان های مختلف دارند، می توانند در انتخاب مدل آیفون تصویری تکنما مد نظر بگیرند. با توجه به اینکه شاهد گسترش محصولات آیفون تصویری این برند در بازار هستیم، با آسودگی خاطر می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی تکنما شاپ، از میان محصولات موجود، کاربردی ترین آیفون تصویری تکنما را به صورت آنلاین همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش سفارش دهید.

   تکنما شاپ

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی

          ........................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09122090477

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 195
نمایش همه
علاقه مندی ها ()