لاستیک کنتیننتال از محصولات برند آلمان به شمار می رود که از محبوبیت بالایی برخوردار است. کمپانی کنتیننتال در طول فعالیت حرفه ای خود، توانسته موفق به تولید انواع لاستیک خودرو، سیستم های ترمز و کنترل پایدار اتومبیل و مواردی از این قبیل گردند. این کمپانی معتبر با بهره گیری از متریال مرغوب و بررسی وضعیت بازار و تولیدات کمپانی های خودروسازی توانسته اند موفق به تولید انواع لاستیک کنتیننتال سواری، شاسی بلند، باری و غیره گردیده اند. در همین راستا در لیست محصولات فروشگاه همپا، می توانید انواع لاستیک رادیال برند کنتیننتال را با مشخصات فنی متفاوت خریداری نمائید. خرید لاستیک کنتیننتال را از سایت با قیمت ارزان انجام دهید. 

خرید لاستیک کنتیننتال تمام فصل

لاستیک خودرو از اجزای مصرفی است که می بایست به صورت دوره ای، هر چند سال یکبار تعویض گردند. ضمن آنکه عواملی همچون تصادف و استفاده نامناسب از خودرو در مناطق مختلف باعث از بین رفتن لایۀ خارجی لاستیک خودرو می گردد. بنابراین لاستیک دیگر خاصیت اولیۀ خود را از دست می دهد و به نوعی سرعت ترمزگیری خودرو کاهش پیدا می کند. بنابراین هنگام خرید لاستیک کنتیننتال بایستی این نکتۀ مهم و اساسی را در نظر گرفته و بررسی دقیق نسبت به مشخصات فنی درج شده بر روی لاستیک ها داشته باشید.

بدیهی است که متناسب با شرایط آب و هوایی مناطق مختلف می توانید مناسب ترین لاستیک کنتیننتال رادیال را خریداری نمائید. در واقع متناسب با مناطق سردسیر، خرید لاستیک کنتیننتال زمستانی ضرورت دارد ولی برای مناطق با آب و هوای معمولی، خرید لاستیک کنتیننتال تمام فصل مقرون به صرفه خواهد بود. البته لازم به ذکر است که هر دسته بندی از لاستیک های کنتیننتال دارای قیمت متفاوت می باشند که متناسب با مدل اتومبیل و شرایط محیطی می توانید مناسب ترین آنها را خریداری نمائید.

جهت اطلاع از قیمت لاستیک کنتیننتال می توانید به سایت لاستیک فروش هم پا مراجعه نموده و از میان محصولات موجود در فروشگاه، مناسب ترین لاستیک را انتخاب و همراه با گارانتی معتبر خریداری نمائید.

فروشگاه هم پا 

  آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 151
نمایش همه
علاقه مندی ها ()