فروش اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی بهترین مکان برای خرید کلیۀ لوازم مورد نیاز مراکز آزمایشگاهی محسوب می گردد. لوازم شیشه ای، سرامیکی، پلاستیکی، فلزی، اندازه گیری، ایمنی، عمومی و دستگاه ها از جمله انواع تجهیزات آزمایشگاهی محسوب می شوند که برخی از آنها به صورت تخصصی و برخی به صورت عمومی در محیط های آزمایشگاهی پزشکی و صنعتی کاربرد دارند.

امروزه با آسودگی خاطر می توانید کلیۀ لوازم مورد نیاز را از طریق مراکز فروش اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی به صورت اورجینال و برندهای معتبر و شناخته شده خریداری نمائید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشخصات فنی محصولات می توانید به سایت رسمی فروشگاه آزمایشگاهی علمینو مراجعه نمائید.

فروش اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی و مزایای آن

امروزه متناسب با قیمت های رقابتی بازار می توانید کلیۀ اقلام آزمایشگاهی ارزان را از طریق مراکز فروش اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی معتبر در ایران خریداری نمائید. به عبارتی راه اندازی مراکز فروش اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی، زمینه برای افزایش رقابت سالم میان رقبای تجاری افزایش یافته است. بدین ترتیب صاحبان مراکز آزمایشگاهی، دسترسی بدون محدودیت به کلیۀ اقلام موجود در فروشگاه خواهند داشت و در نتیجه پس از بررسی دقیق مشخصات فنی محصولات نسبت به خرید آنها اقدام می نمایند.

ضمن آنکه مجموعه هایی که توانسته اند خدمات فروش اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی را به مشتریان ارائه دهند، امکان مشاورۀ تخصصی در حوزۀ انتخاب و خرید محصولات فروشگاه را برای آنان در سراسر کشور فراهم نموده اند. در این صورت، افراد راحت تر از گذشته می توانند بر اساس لیست تجهیزات آزمایشگاهی، انواع لوازم و دستگاه های مورد نیاز مجموعۀ خود را با قیمت ارزان و کیفیت مرغوب خریداری نمایند.

البته بایستی به این موضوع مهم توجه داشته باشید که جهت تأمین تجهیزات آزمایشگاهی به مراکز معتبر و با سابقه مراجعه نمائید چون نتایج آزمایشات نقش اساسی بر روی اجرای برخی از پژوهش ها، تولید محصولات و همچنین حوزۀ درمان تأثیرگذار می باشد. با این رویکرد  فروشگاه تجهیزات آزمایشگاهی علمینو فعالیت خود را در بستر اینترنت به صورت فروش اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی همچنان ادامه می دهند.

فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 02166405180

تلفن: 02166969924

تلفکس: 02166483719

ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 241
نمایش همه
علاقه مندی ها ()